F fediwu skrev:
Är detta ett bra köp? Har laddare/batteri
Notera dock att det inte är Amazon som är säljare.
 
Snart dags för Prime Days igen.
Amazon-reklam för Prime Deal Days, erbjudanden på elektronik och leksaker, datum 10-11 oktober.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 3 till
  • Laddar…
F fediwu skrev:
https://www.amazon.se/Bosch-Professional-sladdlös-borrskruvdragare-vridmoment/dp/B078HPC7RC/ref=asc_df_B078HPC7RC/?tag=shpngadsglesm-21&linkCode=df0&hvadid=476625289140&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=1505254717828639798&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012511&hvtargid=pla-428687008748&psc=1

Är detta ett bra köp? Har laddare/batteri
Nu är ju det här tråden för att tipsa, inte för att be om tips men mitt svar är nja.
T trojlee skrev:
Det är ju ett klart bra pris. Ha i åtanke att det är boschs klenaste/billigaste dragare men den täcker nog mångas behov👍
Nej, tvärtom. Den är starkare än många av de nyare med 63 Nm "hårt vridmoment" och 28 Nm mjukt. Dock bytte Bosch namnstrategi för några år sedan och anger nu för det mesta hårt vridmoment i produktnamnet istället för mjukt (det finns naturligtvis undantag, GSR 18V-90 har 64 Nm hårt moment medan GSR 18V-60 har just 60 Nm). Enda nackdelen är att den inte är borstlös.

https://www.bosch-professional.com/se/sv/products/gsr-18v-28-06019E610C

Eftersom det inte är Amazon som säljer den så får du betala frakt (150 kr) och om du skulle ångra dig, även returfrakt till Tyskland. Jag hade själv köpt en GSR 18V-55 eller 18V-45 för marginellt mer pengar direkt av Amazon.
 
  • Gilla
ptlf och 2 till
  • Laddar…
Kan nämna att Bauhaus godkänner prisgaranti mot tidigare nämnt lågt pris för Essbox mini:
https://www.torn.se/product/vaska-essbox-mini-plast/
Köpte två till mig själv idag till det facionabla priset av 263,12 styck på bauhaus, deras frakt är inte jätte hög typ 59kr om man beställer två boxar. Då blir det väldigt förmånliga även om de är långt till varuhuset.
Ska man beställa på postorder kan det vara klokt att maila deras kundservice för att stämma av prisgarantin först. Så att det inte blir tjafs i efterhand.
Länk till produkten hos bauhaus:
https://www.bauhaus.se/essbox-mini-vaska-i-plast
 
  • Gilla
Hans G2 och 3 till
  • Laddar…
T tobben87 skrev:
Kan nämna att Bauhaus godkänner prisgaranti mot tidigare nämnt lågt pris för Essbox mini:
[länk]
Köpte två till mig själv idag till det facionabla priset av 263,12 styck på bauhaus, deras frakt är inte jätte hög typ 59kr om man beställer två boxar. Då blir det väldigt förmånliga även om de är långt till varuhuset.
Ska man beställa på postorder kan det vara klokt att maila deras kundservice för att stämma av prisgarantin först. Så att det inte blir tjafs i efterhand.
Länk till produkten hos bauhaus:
[länk]
Hej,

Hur utnyttjar man prisgaranti online? Skickar man in till supporten?

Mvh
 
Beställ online, vidarebefordra beställningsbekräftelsen till kundtjanst@bauhaus.se och förklara att du vill utnyttja prisgarantin mot X, bifoga gärna länk och/eller skärmdump på X. Klart.
 
  • Gilla
richardtenggren och 1 till
  • Laddar…
S scim skrev:
Beställ online, vidarebefordra beställningsbekräftelsen till kundtjanst@bauhaus.se och förklara att du vill utnyttja prisgarantin mot X, bifoga gärna länk och/eller skärmdump på X. Klart.
Så man måste betala innan eller hur fungerar det?
 
Ja, du utnyttjar prisgarantin efter att du köpt varan hos Bauhaus.
 
Jag blev nekad prisgaranti av bauhaus😢
 
  • Ledsen
  • Haha
Emil.P och 2 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Jag blev nekad prisgaranti av bauhaus😢
Om det var mot Törn så beror det på att alla deras är utförsäljningsvaror. Bara gratulera till den som lyckades
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Om det var mot Törn så beror det på att alla deras är utförsäljningsvaror. Bara gratulera till den som lyckades
Även jag blev nekad, eller rättare sagt jag orkade inte fortsätta dividera mer med personalen. Min tid är värd mer än rabatten…. 😉
 
  • Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
  • Gilla
  • Älska
Mach77777 och 9 till
  • Laddar…
D Deduhej skrev:
Bosch GCM18V -216 50% rabatt 2747kr

Visningar, verkar vara utan laddare/batteri

Bauhaus Bromma
Den där knep jag dagen efter, men då var det 70% :)
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Biltema Gävle har 50% på utvalda varor (oklart vilka) pga. brand.

"På grund av branden säljer vi nu delar av vårt sortiment med 50% rabatt. Hela sortimentet kommer ej vara tillgängligt tills utförsäljningen är klar."
 
  • Reklamskylt för utförsäljning med 50% rabatt på grund av brand i butik. "Sänkt Pris" och blå bakgrund.
screamin-daemon screamin-daemon skrev:
Biltema Gävle har 50% på utvalda varor (oklart vilka) pga. brand.

"På grund av branden säljer vi nu delar av vårt sortiment med 50% rabatt. Hela sortimentet kommer ej vara tillgängligt tills utförsäljningen är klar."
Var det du som tände på? 😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.