R
S Scybalum skrev:
Precis det jag skrev
Ok. Då får du och jag upp olika sidor via den länken. När jag klickar på den så får jag upp: "Inga aktuella erbjudanden tillgängliga".
 
Cheesen Cheesen skrev:
[länk]
[bild]
Har haft mina två sedan 2020. Mycket nöjd med den investeringen.
Tack för tips! Slog till nu, dessutom ytterligare sänkt till 810kr. 🙂
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Cheesen
S snajgel skrev:
Tack för tips! Slog till nu, dessutom ytterligare sänkt till 810kr. 🙂
Så det blir att ta bort en låda... klokt beslut. Lådor är ändå bara ställen dit verktyg far när dom dör.
 
  • Älska
snajgel
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Ny kampanj på utvalda blå Bosch 18v verktyg hos Bauhaus:

[länk]

Cirkelsåg GKS 18V-57-2, multiverktyg GOP 18v-28, sticksåg GST 18V-LI S och excenterslip GEX 18V-125 för 1495 kr/st (ord 2290-2395 kr/st)
GOPen försvann medans jag hade den i korgen 😓
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Går att reservera i butik och hämta inom 96 timmar, så får svänga in om imorgon. 🥳
 
  • Gilla
  • Älska
zarkov och 2 till
  • Laddar…
S snajgel skrev:
Tack för tips! Slog till nu, dessutom ytterligare sänkt till 810kr. 🙂
Ja då åkte jag dit jag med. Jag lyckas motstå frestelsen när den kostade 900, men vid 800 kunde jag inte stå emot längre.
Enligt recensionerna är käftarna inte vinkelräta, så det blir sannolikt lite extra jobb vid monteringen. Men det ska väl inte vara så svårt att hyvla ner lite på en av brädbitarna som jag ändå tänker montera dit.
 
  • Älska
snajgel
  • Laddar…
Cheesen
Dheri Dheri skrev:
Ja då åkte jag dit jag med. Jag lyckas motstå frestelsen när den kostade 900, men vid 800 kunde jag inte stå emot längre.
Enligt recensionerna är käftarna inte vinkelräta, så det blir sannolikt lite extra jobb vid monteringen. Men det ska väl inte vara så svårt att hyvla ner lite på en av brädbitarna som jag ändå tänker montera dit.
Det är min recension och det är så att den är lite vinklad. Jag har satt ett shims på nån millimeter mellan mina och arbetsbänken för att få det jämnt och tätt. (Tror det var en sån där coloramapinne som passade perfekt)
Man kan se det här. https://www.byggahus.se/k/3662337/?m=image&u=159017&a=401786
 
Redigerat:
  • Gilla
malars och 1 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Det är min recension och det är så att den är lite vinklad. Jag har satt ett shims på nån millimeter mellan mina och arbetsbänken för att få det jämnt och tätt. (Tror det var en sån där coloramapinne som passade perfekt)
Man kan se det här. [länk]
Det där var ju en smidig lösning, och gissningsvis får jag göra något liknande. Men det jag syftade på var recensionerna på amazon om att käftarna inte är parallella med varandra utan att det diffar ca 2mm så att det låser ämnet i överkant men inte nederkant.
 
Cheesen
Dheri Dheri skrev:
Det där var ju en smidig lösning, och gissningsvis får jag göra något liknande. Men det jag syftade på var recensionerna på amazon om att käftarna inte är parallella med varandra utan att det diffar ca 2mm så att det låser ämnet i överkant men inte nederkant.
Ja det är inget jag tänkt på. Har ju trä emellan och man spänner ju tills det sitter fast oavsett. Så länge det inte är vinkel så att inte käften går i hop i överkant så ser jag inget problem.
 
Dheri Dheri skrev:
Det där var ju en smidig lösning, och gissningsvis får jag göra något liknande. Men det jag syftade på var recensionerna på amazon om att käftarna inte är parallella med varandra utan att det diffar ca 2mm så att det låser ämnet i överkant men inte nederkant.
Har för mig att jag läst om det på forumet här att det är så kallad toe in(?) och ska vara så för att kompensera flex i och med att själva skruven sitter i underkant.
Någon annan kan säkert förklara det här bättre eller rätta mig om jag har fel. 😇
 
  • Gilla
TCG och 2 till
  • Laddar…
hejsan någon som testat och vet om SKIL 1320 AA är bra kostar 3500kr på bahaus med bord.
jag tänker mest till at såga trall och golvlister som hemma snickare :D
 
  • Arg
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Det här en tipstråd, så starta en egen tråd med dina frågor.
 
  • Gilla
ason och 4 till
  • Laddar…
F
gustavholm gustavholm skrev:
hejsan någon som testat och vet om SKIL 1320 AA är bra kostar 3500kr på bahaus med bord.
jag tänker mest till at såga trall och golvlister som hemma snickare :D
Köp en Blå Bosch 216mm
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Ja då åkte jag dit jag med. Jag lyckas motstå frestelsen när den kostade 900, men vid 800 kunde jag inte stå emot längre.
Enligt recensionerna är käftarna inte vinkelräta, så det blir sannolikt lite extra jobb vid monteringen. Men det ska väl inte vara så svårt att hyvla ner lite på en av brädbitarna som jag ändå tänker montera dit.
Där satte ni dit mig också…
 
  • Blå skruvstycke på produktsida, betyg, pris, köpalternativ, Prime-leverans, rabatterat erbjudande.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
snajgel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.