hsd hsd skrev:
22:an är ju en höjdare
Ja, om man inte har ett par av verktygen redan. Man brukar ju köpa de lite bättre/större varianterna själv också.
 
hsd
Då väljer man Makita ;)
 
Hehe ja, 22an försöker typ "varenda jävel" bli av med :D Mest skrotvertyg i den packen faktiskt, eller inte verktygen i sig, men modellerna av verktygen iaf.
Nä, håll i plånkan och köp verktygen sepparat istället allt eftersom dom behövs, blir ju lite dyrare men man får desto bättre verktyg :)
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
Åtgärden Åtgärden skrev:
DeWalt 1000 mm sågskena för 99 spänn
[länk]

Verkar vara en halvskum säljare, men den som är fräck nog kan ju försöka prismatcha på hornbach...
[länk]
Hade nästan glömt bort det här men idag dök styrskenan upp på posten här hemma. Nu behöver jag bara en såg till den. 99 spänn var det värt iaf.
 
  • En ny styrskena för såg liggande på marken bredvid en röd bilbakdel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
R Riala skrev:
Hade nästan glömt bort det här men idag dök styrskenan upp på posten här hemma. Nu behöver jag bara en såg till den. 99 spänn var det värt iaf.
Mycket bra anledning att köpa sig en sänksåg - jag har ju en skena som jag måste ha till något :)
 
  • Gilla
  • Haha
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
A
Cirkelsåg Makita DHS680Z 1856 kr hos Proshop, borde kunna prismatchas till 1671 kr på Hornbach om jag räknat rätt
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
H
A Alfons3301 skrev:
Cirkelsåg Makita DHS680Z 1856 kr hos Proshop, borde kunna prismatchas till 1671 kr på Hornbach om jag räknat rätt
Proshops lager ligger väl i danmark? Tror bara svenska shoppar är giltigt för prismatch. Går dock via amazon som har den för samma pris :)
 
  • Gilla
Skogsmusen och 1 till
  • Laddar…
T
omdirigerad omdirigerad skrev:
För den som är nyfiken på hemliga luckorna i Julas julkalender:
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
[bild]
Gäller dessa priser bara på resp luckdag?
 
T Ejmelie skrev:
Gäller dessa priser bara på resp luckdag?
Ja, så brukar det vara på alla företag jag sett som haft julkalender
 
Verktygsvaruhuset säljer Makitas 6,0Ah batteri för 875.
Går att prismatcha hos Bauhaus (då VV har fysisk butik i Örebro) och landar då 770kr.

Inget kioskvältarpris, men definitivt några hundra billigare än rek-pris
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
omdirigerad omdirigerad skrev:
För den som är nyfiken på hemliga luckorna i Julas julkalender:
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
nyfiken hur du fick reda på de hemliga luckorna?
 
Horgmo Horgmo skrev:
nyfiken hur du fick reda på de hemliga luckorna?
Julas nyhetsbrev på mail
 
Horgmo Horgmo skrev:
nyfiken hur du fick reda på de hemliga luckorna?
Genom en speciell kommandorörelse ;)
 
  • Haha
  • Gilla
henq och 3 till
  • Laddar…
Sorry för OT..

Beställde GLL 3-80 CG från Amazon efter tips här från @Music Man, särskilt efter det ytterligare tipset från @richardtenggren om gratis LR7 från Bosch.
Reggade mig på Bosch, valde LR7, tänkte att detta kommer aldrig gå med tanke på priset för lasern.
Ett par dagar senare var det godkänt och jag ska få min gratisprodukt inom 2-4 veckor.
Tror inte ens det tog en hel vecka så damp det ner, prioriterad leverans och allt.

Paket med "AVI" lapp och "PRIO" etikett, indikerar en snabb leverans av en Bosch produkt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch GLL 3-80 CG laser och LR7-mottagare med tillbehör och manualer på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.