3 783 089 läst · 12 851 svar
3783k läst
12,9k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
20 % på https://benchdogs.co.uk/
Passade på att beställa den nya Rail Square Repeat Stop - MAFELL & BOSCH som ser trevlig ut
Passade på att beställa den nya Rail Square Repeat Stop - MAFELL & BOSCH som ser trevlig ut
Jag har haft rätt många tvingar i denna prisklass. Både Jula/Bahco och andra "likvärdiga" modeller. Min slutsats är att man (inte) får det man (inte) betalar för.Alatan skrev:
Visst fungerar de, ett tag i alla fall om man inte kräver mycket starkt tryck. Totalt sett tror jag dock att närmare hälften av de jag köpt är mer eller mindre trasiga och i vissa fall kasserade.
Samtidigt är jag, trots att jag är medveten om bristerna, tydligen korkad nog att ibland köpa fler. Så användbara är de väl, kind of...
Och nu har jag skrivit om de normalstora som brukar finnas på Jula. Vet inget om just dessa som verkar vara mindre.
Jag har tolv sådana 49krs bacho tvingar och har plågat dom med massa konstiga jobb. Väldigt nöjd med dom (För 49kr st). Hittills lever allaAlfredo skrev:Jag har haft rätt många tvingar i denna prisklass. Både Jula/Bahco och andra "likvärdiga" modeller. Min slutsats är att man (inte) får det man (inte) betalar för.
Visst fungerar de, ett tag i alla fall om man inte kräver mycket starkt tryck. Totalt sett tror jag dock att närmare hälften av de jag köpt är mer eller mindre trasiga och i vissa fall kasserade.
Samtidigt är jag, trots att jag är medveten om bristerna, tydligen korkad nog att ibland köpa fler. Så användbara är de väl, kind of...
Och nu har jag skrivit om de normalstora som brukar finnas på Jula. Vet inget om just dessa som verkar vara mindre.
3 tuber pattex 79,39
3 tuber akrylfog 29,75
Det var det mest intressanta jag hittade idag, vet inte vad jag ska ha det till men nog står man där med pickan och geggar om nån vecka och är glad för att det låg i kletlådan.
3 tuber akrylfog 29,75
Det var det mest intressanta jag hittade idag, vet inte vad jag ska ha det till men nog står man där med pickan och geggar om nån vecka och är glad för att det låg i kletlådan.
Intressant! Årets upplaga av BF känns väldigt avslaget. Hittar inga egentliga fynd. Kanske är jag kräsen men för mig blev det en ”fingertutt”!H Huzzbutt skrev:
Trevlig Helg!
Dag
H Huzzbutt skrev:
Verkar som Bauhaus även hade 50% på en Hörby bruk skottkärra
https://www.bauhaus.se/ekeby-tradga...pc&utm_campaign=pricerunner#go-to-description
Frun godkände precis Bosch GCM 12 GDL 8065:-.
Jag vidhåller at 95x95 är mög och om det ändå ska användas så ska det kapas med Nobex anhåll. 4 tums virke och grövre tas med fördel med stor Makitan, träligare att böka sånt virke till sågen än klingan till virket.
Nej Boschens främsta syfte är att stå mot vägg. Fördelen är att två andra kapsågar kan rationaliseras bort: DW 707 och KGS 216, Bosch GCM 18V får va kvar så länge det ska härjas med broar och annat.
Jag vidhåller at 95x95 är mög och om det ändå ska användas så ska det kapas med Nobex anhåll. 4 tums virke och grövre tas med fördel med stor Makitan, träligare att böka sånt virke till sågen än klingan till virket.
Nej Boschens främsta syfte är att stå mot vägg. Fördelen är att två andra kapsågar kan rationaliseras bort: DW 707 och KGS 216, Bosch GCM 18V får va kvar så länge det ska härjas med broar och annat.
Jag beställde dessa när du tipsade om dem. Blev lite snabbt och inpulsivtÅtgärden skrev:
T-spåren var ju väldigt breda, men jag kommer förhoppningsvis hitta någon användning för dem.
Snabbvinkeln däremot, var ju bara skräp. Det var jack i den och dåligt gradade kanter. Lite böjd är den också, men det kan ha blivit under transporten då paketet var rejät tillknycklat.
Tur att grejerna var så billiga i alla fall
Är det skadat så är det enkelt att reklamera mot Amazon. Du har även fria returerDANNE_K_ skrev:Jag beställde dessa när du tipsade om dem. Blev lite snabbt och inpulsivt
T-spåren var ju väldigt breda, men jag kommer förhoppningsvis hitta någon användning för dem.
Snabbvinkeln däremot, var ju bara skräp. Det var jack i den och dåligt gradade kanter. Lite böjd är den också, men det kan ha blivit under transporten då paketet var rejät tillknycklat.
Tur att grejerna var så billiga i alla fall