LoweW
  • Två Veico enhandstvingar i stål med röda handtag och snabbkopplingsmekanism.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Bylow och 2 till
  • Laddar…
R Riala skrev:
Köpte detta paket till min Nilfisk. Passar varenda verktyg jag har hemma. Har lite blå bosch, Hikoki och en tritonrouter.

[länk]
Vilken Nilfisk har du? Jag har Multi II som länkades lite ovan. Passar den dit?
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Vilken Nilfisk har du? Jag har Multi II som länkades lite ovan. Passar den dit?
Jag har en sex år gammal multi 30 Inox. Kan inte tänka mig att de ändrat storleken på slangens dimensioner sen dess utan lagt krutet på annat istället när de uppgraderat den.
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag har just fått hem min grovdammsugare.
(Nilfisk)
Får se om de extra filterpåsarna kommer imorgon? (Har aviserat en leverans ytterligare)

Den ser okej ut vid första anblicken.

//AA
 
  • Gilla
mxjolle
  • Laddar…
Lidl har emellanåt universalpåsar som passar många modeller av grovsugar.

/Höghus
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
S saiter skrev:
Jag har just fått hem min grovdammsugare.
(Nilfisk)
Får se om de extra filterpåsarna kommer imorgon? (Har aviserat en leverans ytterligare)
Var det erbjudande om extra påsar eller köpte du fler själv?
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Köpte självmant en pack med fyra påsar.
Det medföljer en påse när man köper dammsugaren.

//AA
 
R Riala skrev:
Köpte detta paket till min Nilfisk. Passar varenda verktyg jag har hemma. Har lite blå bosch, Hikoki och en tritonrouter.

[länk]
Blev lite sugen på kitet du länkade till.
Hur är kvalitén på slangen ifrån Swedendro kontra standard slangen på Nilfisken?
Enda nackdelen med Nilfisken tycker jag är att slangen känns lite billig, annars bra maskin.
 
U
S saiter skrev:
Jag har just fått hem min grovdammsugare.
(Nilfisk)
Får se om de extra filterpåsarna kommer imorgon? (Har aviserat en leverans ytterligare)

Den ser okej ut vid första anblicken.

//AA
Ett tips är att klippa av uppe i ena hörnet på påsen och sätta en påsklämma. Då kan du tömma och återanvända påsen.
 
  • Gilla
  • Wow
LoweW och 5 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
2st Veico enhandstvingar för 324kr! Passade på att köpa 4 st :geek: Dom fick väldigt bra omdöme från Hooked on Wood.

Länk för dom som vågar handla från banggood.
Dom funkar fint! Beställde sånna i somras! Väldigt lika Festool i design förutom färg.
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
LoweW
J Joonazz skrev:
Dom funkar fint! Beställde sånna i somras! Väldigt lika Festool i design förutom färg.
Skönt att höra!
 
  • Gilla
andth
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Bosch har väl sin kampanj fortfarande så du kan få en LR7 gratis! :)

[länk]
Beställt, fått hem och försöker nyttja erbjudandet, men aktiveringsfunktionen på sidan är rätt död. Jag har mailat och frågat, men de varnar för att det tar tid för dem att svara.

Någon som har utnyttjat erbjudandet och fått sidan att funka?
 
Hep Hep skrev:
Beställt, fått hem och försöker nyttja erbjudandet, men aktiveringsfunktionen på sidan är rätt död. Jag har mailat och frågat, men de varnar för att det tar tid för dem att svara.

Någon som har utnyttjat erbjudandet och fått sidan att funka?
För mig fungerade det igår. Var fastnar du?
 
var det bara jag som fick detta? Jag beställde första dagen black week va för blå Bosch.
Leveransavisering från Amazon.se med meddelande om att paketet med Bosch Professional 12V inte kunde levereras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.