lerpoel lerpoel skrev:
Verktygsförvaring är väl också ett verktyg?

Clas har rabatt på Bahcos verktygsvagn, som nu ligger på ungefär samma pris som deras egen Cocraft. 3999kr

[bild]
Länk till artikeln.
https://www.clasohlson.com/se/Bahco-verktygsvagn-E72,-6-lådor/p/Pr412482000
Är inte så insatt i verktygsvagnar men vill ha en när garaget är klart nästa år.
Svårt att motivera 4k för en tom vagn när det finns vagnar med en del verktyg i för samma pengar?

• Gilla
lerpoel
  • Laddar…
T TCG skrev:
Länk till artikeln.
[länk]
Är inte så insatt i verktygsvagnar men vill ha en när garaget är klart nästa år.
Svårt att motivera 4k för en tom vagn när det finns vagnar med en del verktyg i för samma pengar?
har man inga krav på verktygen så kan man ju tänka så. Själv köpte jag ett mellanting, Teng Tools 1001 delars vagn när jag vart med garage nummer 2. Mycket finns redan samlat i den, så bara lite Knipex tänger mm. som man inte klarar sig utan.

En ranglig vagn med tråkiga verktyg hade stört mig mer än ingen vagn

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
lerpoel
Det beror ju på om man redan har verktyg för att fylla den eller inte också. Jag behöver en tom för att få ordning på stöket.

Jag har varit och dragit i alla de billigaste och visst skulle de funka, men de känns rappliga och plåtiga. De lite dyrare på Jula, Bauhaus etc tror jag är helt ok men då är inte skillnaden så stor längre

T TCG skrev:
Länk till artikeln.
[länk]
Cotechs brukar ju få ganska bra kritik med lite gnäll på hjulen. Jag har en själv och är nöjd med den. Brukar ju säljas med ganska ordentlig rabatt nu och då. Hade inga problem att fylla upp en tom vagn. Kan väl dock ibland sakna inredning som håller allt på rätt plats. Väljer gärna fyllning och ordning i vagnen själv, även om det ibland är praktisk med "allt i allo"-verktygslådor, men det är mer något man tar med sig. Vagnen går ju rulla, men väger ju en hel del så är ändå rätt stationär, inget att frekvent rulla ur garaget eller lyfta upp i en bil.

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Min egen åsikt är att hellre köpa billig förvaring än billiga verktyg.
Själv har jag väldigt svårt att motivera 4k för "bara en verktygsvagn". Det finns billigare vagnar som gör jobbet utan problem, och då har man kvar lite pengar man kan lägga på bättre verktyg istället :ok:

• Gilla
Jonobe och 5 till
  • Laddar…
T TCG skrev:
Länk till artikeln.
[länk]
Nästan alltid stämmer det att du får vad du betalar för. Köper du en lika stor vagn full med verktyg så är det inte mycket du är nöjd med i längden.

Jag köpte en CO vagn + ovandel för halva reapriset för typ 10 år sedan. Den är väldigt rejäl. Men nu skulle jag behöva en till. 4000 känns ju dock som endel. Klart dyrare än förra kostade mig.

Bosch blå borrhammare:
886 kr
Bosch blå borrhammare modell GBH 2-21 med extra handtag och djupstopp på en onlineproduktannons.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Verktygsboden har fri frakt för köp över 1000kr hela December, dock handlade jag bara för drygt 900kr och fick fortfarande fri DHL-frakt. Bara ett tips. :)

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bra pris med 2x3.0Ah samt snabbladdare.
[bild]
[länk]

Runt 1039-1100:- brukar naken såg kosta .
Nu blev jag sugen, inte på såg och låda men fler batterier och en laddare vore inte fel. Någon som vill dela? :D

• Älska
  • Gilla
Manhunter och 1 till
  • Laddar…
Q
nanowire nanowire skrev:
Nu blev jag sugen, inte på såg och låda men fler batterier och en laddare vore inte fel. Någon som vill dela? :D
nanowire nanowire skrev:
nanowire nanowire skrev:
Annars är det ganska ok pris på det här kitet:

https://www.amazon.se/Bosch-1600A01...638893947&sprefix=bosch+12v+3,aps,145&sr=8-17

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.