richardtenggren
D eidlert skrev:
Sorry för OT..

Beställde GLL 3-80 CG från Amazon efter tips här från @Music Man, särskilt efter det ytterligare tipset från @richardtenggren om gratis LR7 från Bosch.
Reggade mig på Bosch, valde LR7, tänkte att detta kommer aldrig gå med tanke på priset för lasern.
Ett par dagar senare var det godkänt och jag ska få min gratisprodukt inom 2-4 veckor.
Tror inte ens det tog en hel vecka så damp det ner, prioriterad leverans och allt.

[bild] [bild]
Får tacka för påminnelsen, hade tydligen glömt att beställa en själv, då jag redan hade en LR7, men den fick följa med den gamla lasern istället :)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Hultafors mst1800 på Jula för 1699:-

[länk]
Två kvar i Töcksfors :crysmile:
 
Q
T TCG skrev:
Två kvar i Töcksfors :crysmile:
Räcker väl för att prismatcha . (Edit i mitt förra inlägg)
 
Q Adde byggahus skrev:
Räcker väl för att prismatcha . (Edit i mitt förra inlägg)
Sant, bra poäng. Trevlig kväll! :)
 
  • Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Apa missa detta :mad:
Jag som verkligen behövde ett pass.
 
Norrtull Norrtull skrev:
Apa missa detta :mad:
Jag som verkligen behövde ett pass.
Beställ från Bauhaus, och prismatcha mot Jula.
Jag köpte ett i butik för några veckor sen och det var inga problem att prismatcha då det stod att det fanns 2 kvar i lagersaldo i just Töcksfors (lååångt från min butik).

1495 är ett bra pris för ett riktigt bra vattenpass
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
M mnils skrev:
Lycka till med att få något skickat! Har beställt DWE7492 två ggr för under €500 på tyska Amazon, båda gångerna Storniert. Jag fattar inte riktigt vad säljarna tror sig vinna på att lista massor med produkter till helt orimliga priser och sedan annullera alla beställningar.
Är i samma situation. Obegripligt. Gick det snabbt att få tillbaka pengarna?
 
M
S Scybalum skrev:
Är i samma situation. Obegripligt. Gick det snabbt att få tillbaka pengarna?
Ja det var det enda som gick snabbt, ordrarna makulerades efter någon timme och jag hade pengarna tillbaka på min gift-card balance som är vad jag handlar med på amazon.de
 
M mnils skrev:
gift-card balance som är vad jag handlar med på amazon.de
Nu vet jag inte riktigt vad "gift-card balance" är men är det inte tryggare med ett "riktigt" kreditkort och det stärkta konsumentskydd ett sådant ger?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Nu vet jag inte riktigt vad "gift-card balance" är men är det inte tryggare med ett "riktigt" kreditkort och det stärkta konsumentskydd ett sådant ger?
Presentkort :)
 
M mnils skrev:
Ja det var det enda som gick snabbt, ordrarna makulerades efter någon timme och jag hade pengarna tillbaka på min gift-card balance som är vad jag handlar med på amazon.de
Min säljare kallar sig parkett24. Har frågat Amazon vad som pågår då mitt Amexkort är debiterat sedan mer än en vecka.
 
P
S Scybalum skrev:
Är i samma situation. Obegripligt. Gick det snabbt att få tillbaka pengarna?
La också en beställning på den med ungefär en promilles förhoppning om att den skulle levereras.
Sold by: Watermark Vertriebs GmbH & Co. KG

Inte helt otippat blev det annulerat några timmar senare så jag anmälde säljaren till amazon.
Man kan ju undra vad meningen är...
 
lerpoel
Verktygsförvaring är väl också ett verktyg?

Clas har rabatt på Bahcos verktygsvagn, som nu ligger på ungefär samma pris som deras egen Cocraft. 3999kr

Svart Bahco verktygsvagn E72 med sex lådor på rea för 3999 kronor, robust och mobil förvaring med hjul.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
lerpoel lerpoel skrev:
Verktygsförvaring är väl också ett verktyg?

Clas har rabatt på Bahcos verktygsvagn, som nu ligger på ungefär samma pris som deras egen Cocraft. 3999kr

[bild]
Det är även bra att skicka med en länkl och inte bara en skärmdump ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.