3 826 081 läst · 12 990 svar
3826k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Bosch har väl sin kampanj fortfarande så du kan få en LR7 gratis!Hep skrev:
https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/levelling/
Jag beställer och så får jag se om Bosch lyckas krångla sig ur gratisprylen för att jag köpt från fel ställe. Gör de det får jag väg väga in poolen när det är ruttet väder eller handla en mottagare. Tack för hjälpen!
Har en GLL 2-50 (röd) och har velat komplettera med en LR7.richardtenggren skrev:
Blev lite dyrt nu med en GLL 3-80 GC bara för att få en LR7 gratis (förhoppningsvis). Har saknat 3dje linjen nån gång och framförallt 360 linjer. Så det gör inte så ont.
Tack för tips
Det nya är att inte behöva köpa en massa batterier som ändå är slut när man behöver den. Utan en lampa som har ett eget batteri som går att ladda. Där säger jag att biltema har en sådan lampa. Den är också led , visserligen kostar den nära 200 kr men du slipper batterier som är dyra. Sök på"Ramnemark skrev:
Vikbar LED-lampa"
Nöjd med min fr Hultafors... har dock inte lärt mig alla finesser.
https://www.proffsmagasinet.se/mati...MI0JOp0JSk9AIVKgWiAx3INQb9EAQYASABEgJ07_D_BwE
https://www.proffsmagasinet.se/mati...MI0JOp0JSk9AIVKgWiAx3INQb9EAQYASABEgJ07_D_BwE
Jag har två olika, en Hultafors och en ”no-name” (inget namn jag vill minnas iaf) och det är stor skillnad. Hultan är bla i mycket tjockare gods vilket gör att den fungerar bra som kapanhåll för cirkelsåg och annat, som att dreva eller peta in distansbrickor. Inte värt att spara in en hundralapp på att köpa en lågbudgetmodell.nino skrev:
Mått-Johansson skulle vända sig i graven om han läste om denna användning av ett mätinstrument.nanowire skrev:
Såg att amazon skickade lite hur som helst, man kan få en metrisk eller en imperial, så där vet jag inte om jag törs beställananowire skrev:Jag har två olika, en Hultafors och en ”no-name” (inget namn jag vill minnas iaf) och det är stor skillnad. Hultan är bla i mycket tjockare gods vilket gör att den fungerar bra som kapanhåll för cirkelsåg och annat, som att dreva eller peta in distansbrickor. Inte värt att spara in en hundralapp på att köpa en lågbudgetmodell.
Jag tycker alltid det är tvärt om. Uppladdningsbara prylar som alltid har slut på batterier. Då kan man enkelt ta fram nya. Försöker undvika uppladdningsbartK Nils Andersson1 skrev:Det nya är att inte behöva köpa en massa batterier som ändå är slut när man behöver den. Utan en lampa som har ett eget batteri som går att ladda. Där säger jag att biltema har en sådan lampa. Den är också led , visserligen kostar den nära 200 kr men du slipper batterier som är dyra. Sök på"
Vikbar LED-lampa"
Du kommer ihåg att köpa batterier. Men inte att ladda när lampan är slut?Ramnemark skrev:
De nya laddbara laddar ej ur sig själva som de gjorde förr. Så de kan klara sig precis som icke laddbara batterier.