jackt jackt skrev:
Tänkte eftersom de sålde Luna artiklar och var baserade i Alingsås.
Kanske du har rätt i? Jag såg bara ingen koppling, men det är ju inget som säger att Luna finns med som namn i företagsstrukturen ..
 
TOOLS, Momentum och Luna är alla dotterbolag i BB TOOLS-koncernen.
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
P
En annan ny sida som plötsligt dykt upp i mitt flöde är grozter.se
Dom har iaf org nummer på sin sid..

Om priserna är bra vet jag inte men dom tål att visas :)
 
Redigerat:
Raka Raka skrev:
[länk]
Ryobi bra eller anus? Prisvärt?
Grejerna är väl snäppet vassare än julas egna Meec. Tror dock det värsta med Ryobi är priserna på batterier. Ett 5ah batteri kostar ju 1200 spänn. Jmf med Makita som tar runt hälften av det.
 
J JSE skrev:
Grejerna är väl snäppet vassare än julas egna Meec. Tror dock det värsta med Ryobi är priserna på batterier. Ett 5ah batteri kostar ju 1200 spänn. Jmf med Makita som tar runt hälften av det.
Vilken vettig butik säljer ett Makita-batteri för 600 spänn?
Ett batteri är bra mycket dyrare än så. Kommer man undan med billigare så ska man skatta sig lycklig.
 
  • Gilla
Willewonka
  • Laddar…
P
C C.Lundin skrev:
Vilken vettig butik säljer ett Makita-batteri för 600 spänn?
Ett batteri är bra mycket dyrare än så. Kommer man undan med billigare så ska man skatta sig lycklig.
Verktygsvaruhuset bruka köra kampanjer med makita 5ah batterier för 660kr, jag köpte 8 styckna sist.. 4ah bruka ligga på 499kr,! då är det makita original batterier med!
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Verktygsvaruhuset bruka köra kampanjer med makita 5ah batterier för 660kr, jag köpte 8 styckna sist.. 4ah bruka ligga på 499kr,! då är det makita original batterier med!
Och originalpriset för ett 5Ah ligger på typ 800kr
 
P pleqtiz skrev:
Verktygsvaruhuset bruka köra kampanjer med makita 5ah batterier för 660kr, jag köpte 8 styckna sist.. 4ah bruka ligga på 499kr,! då är det makita original batterier med!
Där ser man vilken dålig koll jag hade, haha. Nästan så man blir sugen på att införskaffa sig ett par Makita-maskiner!
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
richardtenggren
Festool tar väl runt 1200 för ett 5 Ah ;)
 
Man får hoppas att det är fulladdat när man köper det så sparar man in några Wattimmar...
 
Glennis öppnade plånboken ;)
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Är det du? :thinking:
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Festool tar väl runt 1200 för ett 5 Ah ;)
Bosch tar 1000kr för 5Ah, festool tar 1200 för 5,2 Ah
Ryobi tar 1200 för 5 Ah....
Makita verkar vara bang for the buck....

De andra är likvärdiga kostnadsmässigt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.