J Jocke935 skrev:
Ett rätt så bra pris på ett extra set nycklar..
Slog till på en iaf.

[länk]
Inget fel på priset. Gillar de dock inte då jag upplever dem klumpiga. Lite väl tjocka i godset när man skall komma åt som sitter nära vägg osv. Beror ju iofs vad man skall ha dem till.

P
J Jocke935 skrev:
Slog till på en iaf.

[länk]
Dem har jag fått massa reklam ifrån på olika sociala medier.. dem verka nya, nån som handlat av dom och kan säga att dom är bra? Fanns inte mycket uppgifter om dom när jag kollade sist..

Raka Raka skrev:
[länk]

Vad säger ni om detta paket? Bra pris? Vettiga grejor?
Paketet ligger på det priset rätt ofta så det är nästan att betrakta som originalpris. Men det är bra grejer, har ett sånt kit själv och är nöjd.
Vad gäller den fysiska storleken är det i princip ingen skillnad mot ddf482 som är deras budgetdragare i 18V.

P pleqtiz skrev:
Dem har jag fått massa reklam ifrån på olika sociala medier.. dem verka nya, nån som handlat av dom och kan säga att dom är bra? Fanns inte mycket uppgifter om dom när jag kollade sist..

Verkar funka bra.. Paketet dök upp idag,.,. Bra paketerat. Är nöjd iaf. :)

Personligen gillar jag inte dom grejerna men jag är nog inte rätt målgrupp.

P pleqtiz skrev:
Jag fick mitt paket idag också. Rejält embalerat var det också.

J Jocke935 skrev:
Slog till på en iaf.

[länk]
Såg samma på min lokala Tools-butik idag, låg en hög på disken. .. 199 spänn +moms, om man vill klämma på dem innan....

Man skulle kunna tro att brider är 25% dyrare om man slänger ett snabbt öga på de priserna...
Undrar varför. ;)

• Gilla
john.h
  • Laddar…
VidarH VidarH skrev:
Man skulle kunna tro att brider är 25% dyrare om man slänger ett snabbt öga på de priserna...
Undrar varför. ;)

Haha. Ja just de,., handlar inte på Tools nåt alls,. Är ju privatperson,.. :)

Är brinder.se grossisten Lunas egen e-handel?

Är det ingen som reflekterar övar vilka marginaler de har. Nycklar för över 1100kr säljs för under 200kr.. :) Är det fel på dem borde väl den kinesiska leverantören ta tillbaka dem, men kostanden för dem är antagligen lägre än så och det är inte lönt..

richardtenggren
Är inte momentum och tools samma? Förklarar ju varför de har samma erbjudanden, med skillnaden exkl och inkl moms?

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Verkar inte vara kopplat till Luna?
[länk]

[länk]

Momentum verkar det som ...
Tänkte eftersom de sålde Luna artiklar och var baserade i Alingsås.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.