F Freee123 skrev:
Absolut, men några dagar efter min beställning så stod det ju riktigt att varan var slut i webshopen. Det jag inte förstår hur man kan bekräfta en order utan att veta att man har en vara att skicka.
Kan ju vara så att de har samma lager både för butiken och webhandeln? Och de kanske bara uppdaterar ”web-lagret” typ vid midnatt varje dag..
 
Alfredo Alfredo skrev:
Ibland blir det fel. Händer de flesta någon gång... Det är knappast så att någon människa fysiskt "reserverar" varan innan bekräftelsen görs.
Ööh Näe det borde rimligen webbutiken göra helt på egen hand ..
 
Fairlane
Essve Duck foot gipsankare finns på Kratua för 189:- för 35 stycken. På Bauhaus ligger den på 269:-.
Jag köpte häromdagen på Bauhaus med prisgaranti och betalade cirka 165:- om jag minns rätt. Nästa gång tar jag nog Krauta direkt. Ser känns inte som det är värt att strula 40 minuter med prisgaranti för att spara drygt 20 kronor.
 
engs
Alfredo Alfredo skrev:
Vet inte om följande är bra pris eller bra köp men rätt stor uppgiven prissänkning i alla fall.

Kap/Gersåg DeWalt DWS774 216mm XPS. 2999:- i stället för 4499:-

[länk]


Verktygskit Ryobi One+ R18Ck4B-252S 18V. 2999:- i stället för 4599:-

[länk]
DWS774 2195:-
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3638173

Ryobi-kittet verkar de vara ensamma om så svårt att kolla priset.
 
davveno1 davveno1 skrev:
[länk]

Billiga arbetskläder
Jag vill bara anmärka att deras kampanj inkluderar allt möjligt. Tex tvingar från bessey och nakna maskiner från Bosch.
 
Proffsprodukter har 28% samt faktfritt i helgen!

Reklam för 28% rabatt hos ProffsProdukterShop.se med bild på verktygslådor och rabattkod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
engs
stigen stigen skrev:
Proffsprodukter har 28% samt faktfritt i helgen!

[bild]
Blev lite intresserad av denna. https://www.proffsproduktershop.se/...einne-c4/sortimentsvaska-c4-utomhusskruv.html

Försökte google lite på den och fick upp https://www.skruvgrossisten.se/traskruv/skruvsats-blackbox-950-skruv-c4-utomhusskruv.html
Som är en del av proffsprodukter, märkligt då att de har nästan samma pris efter rabatt, men helt olika ordinarie-priser.

Oavsett det, är det någon som testat den och kan säga bu eller bä? Tyckte den såg ganska praktisk ut att ha med runt hemma jämfört med essves-väskor. Men mindre flexibelt och troligen svårt få tag i nya askar om/när de går sönder.

Edit: Här verkar man få med 100 bits för en tia extra och samma pris som de har på proffsprod. utan extra bitsen.
https://www.skruvgrossisten.se/tras...ska-c4-uteskruv-950-st-100-dels-bitssats.html
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
Jag köpte den satsen vid någon tidigare prissänkning och jag tycker att satsen känns bra och skruvarna känns hyfsat kvalitativa. Väldigt praktiskt att få med sig ett helt sortiment om man skall iväg och hjälpa någon i renoveringsnöd

engs engs skrev:
Blev lite intresserad av denna. [länk]

Försökte google lite på den och fick upp [länk]
Som är en del av proffsprodukter, märkligt då att de har nästan samma pris efter rabatt, men helt olika ordinarie-priser.

Oavsett det, är det någon som testat den och kan säga bu eller bä? Tyckte den såg ganska praktisk ut att ha med runt hemma jämfört med essves-väskor. Men mindre flexibelt och troligen svårt få tag i nya askar om/när de går sönder.

Edit: Här verkar man få med 100 bits för en tia extra och samma pris som de har på proffsprod. utan extra bitsen.
[länk]
 
Swedol i lund hade utförsäljning på en hel del batteri och nätdrivna maskiner, 25% rabatt. Mestadels hitachi och dewalt. Med rabatten kanske dom ligger bra till jämfört med andra.
Fick tex en bosch gst1400 ce med lbox för 2,2k, ett par hundralappar under billigaste på prisjakt
 
nikasp
Raskus Raskus skrev:
Bosch Ake 35 S elkedjesåg med fem års garanti för 548 kr på Bauhaus är grymt bra. Två kvar!
[länk]
Tack för tipset! Ärvde/fick (rättare sagt dumpades) en gammal bensinar-Partner av svågern som jag inte fått igång då jag aldrig har tid med nåt fippel när vi väl är i torpet. Vi har ingen skog utan det är mer för att kapa köpeved och annat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.