Oh, baby! *Tjänade* massvis med pengar på tipset om dessa Zykloper! Köpte två. Trodde det skulle vara ¼ och då ge bort en i present. Det visade sig vara ⅜. Kanske behåller båda ändå...

Tack för tipset!
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Har dom tagit pengarna bör de också leverera .. Jag hade stått på mig om jag var ni ...
Dom kunde helt plötsligt lösa det så min sats ska nu vara på väg.

Lite vänliga påtryckningar...
 
  • Gilla
Dzet och 1 till
  • Laddar…
D DejvidK skrev:
Hann beställa, men fick precis detta mail :( Nån fler som råkat ut för detta?
[bild]
Fick precis samma jag med, riktigt dåligt då dom redan fått betalningen... någon som fått verktygen ö h t eller är detta bara ett riktigt skojar-företag?
 
F Freee123 skrev:
Fick precis samma jag med, riktigt dåligt då dom redan fått betalningen... någon som fått verktygen ö h t eller är detta bara ett riktigt skojar-företag?
Fluxor köpte alla!
 
  • Gilla
Nils-Orvar och 1 till
  • Laddar…
F freddan83 skrev:
Fluxor köpte alla!
Tycker bara att allt hanterats väldigt konstigt. Beställningen jag lade den 17/1 bekräftades och min betalning bekräftades 19/1, sen får jag idag 21/1 ett besked om att det tagit slut?!
 
Att det blir lago saldo fel då och då kan ju inte vara helt nytt för er? Är extra vanligt när det är begränsad antal produkter till bättre pris. Givetvis ska man få tillbaka pengarna om de inte kan leverera någon produkt, hör de inte av sig får man själv ta kontakt med dem.
 
S snowjim skrev:
Att det blir lago saldo fel då och då kan ju inte vara helt nytt för er? Är extra vanligt när det är begränsad antal produkter till bättre pris. Givetvis ska man få tillbaka pengarna om de inte kan leverera någon produkt, hör de inte av sig får man själv ta kontakt med dem.
Absolut, men några dagar efter min beställning så stod det ju riktigt att varan var slut i webshopen. Det jag inte förstår hur man kan bekräfta en order utan att veta att man har en vara att skicka.
 
Jag hade inga som helst problem med min order. Köpte som sagt två stycken, och vad jag kan bedöma så är det helt klart Wera. Kunde hämta påsen med det hela hos mitt lokala ombud efter två arbetsdagar eller vad det nu tog...
 
  • Två förpackade Wera Zyklop verktygssatser på ett trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
F Freee123 skrev:
Tycker bara att allt hanterats väldigt konstigt. Beställningen jag lade den 17/1 bekräftades och min betalning bekräftades 19/1, sen får jag idag 21/1 ett besked om att det tagit slut?!
Som sagt, stå på dig ...
Har dom tagit emot pengarna kan det antas vara bekräftelse på avtalet ni ingått ...
 
Verktygsboden är en superseriös lokal butik... webben kanske inte är någon stark sida för dom..
 
F Freee123 skrev:
Det jag inte förstår hur man kan bekräfta en order utan att veta att man har en vara att skicka.
Ibland blir det fel. Händer de flesta någon gång... Det är knappast så att någon människa fysiskt "reserverar" varan innan bekräftelsen görs.
 
Immobil Immobil skrev:
Stora maskiner kan ibland bli billiga: [länk]
Auktionen är ju inte avslutad än, och innan dess kan man inte säga något om priset. De flesta buden brukar komma de sista timmarna.....
 
Jag tänkte det kunde vara ett tips för intresserade.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Räknas privatannonser? Här är en tjomme som skänker bort en Luna-maskin i Segeltorp.
Skynda fynda..

Använd Luna 250-maskin för renovering, står utomhus på snötäckt mark, omgiven av byggmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.