3 829 333 läst · 13 000 svar
3829k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Oh, baby! *Tjänade* massvis med pengar på tipset om dessa Zykloper! Köpte två. Trodde det skulle vara ¼ och då ge bort en i present. Det visade sig vara ⅜. Kanske behåller båda ändå...
Tack för tipset!
Tack för tipset!
Att det blir lago saldo fel då och då kan ju inte vara helt nytt för er? Är extra vanligt när det är begränsad antal produkter till bättre pris. Givetvis ska man få tillbaka pengarna om de inte kan leverera någon produkt, hör de inte av sig får man själv ta kontakt med dem.
Absolut, men några dagar efter min beställning så stod det ju riktigt att varan var slut i webshopen. Det jag inte förstår hur man kan bekräfta en order utan att veta att man har en vara att skicka.S snowjim skrev:
Jag hade inga som helst problem med min order. Köpte som sagt två stycken, och vad jag kan bedöma så är det helt klart Wera. Kunde hämta påsen med det hela hos mitt lokala ombud efter två arbetsdagar eller vad det nu tog...
Allvetare
· Västra götaland
· 9 186 inlägg
Som sagt, stå på dig ...F Freee123 skrev:
Har dom tagit emot pengarna kan det antas vara bekräftelse på avtalet ni ingått ...
Stora maskiner kan ibland bli billiga: https://www.slag1.se/auction/snickeriverkstad/
Självbyggare
· SE4
· 3 173 inlägg