Länken öppnas för mig, men det finns bara kvar i butik.
 
Krauta i Norrköping har utförsäljning, 50 % på mycket. En del småplock finns kvar. Bits, skruv mm. Byggvirke och plyfa...
 
Bödvar McOlsson freri22 skrev:
Verktygsproffsen kör rea på Bosch.
Det lät väldigt intressant, men det var synd att även med 40-50% rabatt så landade det på de priser som övriga butiker ligger på för jämnan..
 
  • Gilla
twoody och 1 till
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
Det lät väldigt intressant, men det var synd att även med 40-50% rabatt så landade det på de priser som övriga butiker ligger på för jämnan..
Verktygsproffsen har kört samma ”rea” på Bosch sedan typ november. Först var det Höstrea, sedan Blackfridayvecka, Julrea, Mellandagsrea. Och nu denna Vinterrea. Någon som blir skeptisk?
 
Jula kör Bachos hylsnyckelsats S800 för 799:- (1.799:)

Någon som vet om Hornbach eller Bauhaus har den så man kan få den lite billigare?
 
  • Gilla
snowjim och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Jula kör Bachos hylsnyckelsats S800 för 799:- (1.799:)

Någon som vet om Hornbach eller Bauhaus har den så man kan få den lite billigare?
Medlemmar har tydligen 20% på ett köp i helgen, vilket gör att satsen kostar ca 639:-
Det måste ändå vara rätt prisvärt?
 
C Chentin skrev:
Medlemmar har tydligen 20% på ett köp i helgen, vilket gör att satsen kostar ca 639:-
Det måste ändå vara rätt prisvärt?
På ordinarie pris
 
V Villa1949 skrev:
På ordinarie pris
På valfri order tolkar iaf. jag som att det borde gälla även nedsatta priser.
Det här kom på Instagram:
Reklambild för JULA-klubbmedlemmars 20% rabatt på valfri order den 18-20 januari, med hashtaggen #JULASVERIGE.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
C Chentin skrev:
På valfri order tolkar iaf. jag som att det borde gälla även nedsatta priser.
Det här kom på Instagram:
Läser man på hemsidan och mailutskick så är det på ordinarie pris som gäller. Det luriga är att det inte verkar gälla på ordrar heller, utan endast i deras varuhus. Riktigt dåligt annonserat utav Jula med andra ord.
 
C C.Lundin skrev:
Läser man på hemsidan och mailutskick så är det på ordinarie pris som gäller. Det luriga är att det inte verkar gälla på ordrar heller, utan endast i deras varuhus. Riktigt dåligt annonserat utav Jula med andra ord.
Typiskt
 
  • Gilla
enokenok
  • Laddar…
Jag tycker det är ganska tydligt vad som gäller, i alla fall i mailutskicket.

Reklambild för 20% rabatt på valfri vara till ordinarie pris vid Jula för medlemmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
K knipo skrev:
Jag tycker det är ganska tydligt vad som gäller, i alla fall i mailutskicket.

[bild]
Det stod samma sak i butiken som jag var i igår
 
N NoOne2k skrev:
Det stod samma sak i butiken som jag var i igår
Jag köpte en Tormek T4 igår och fick 20 % då. Var i dag och köpte en annan sak, fick 20 % på den med!
 
  • Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
H Hjulvridarn skrev:
Jag köpte en Tormek T4 igår och fick 20 % då. Var i dag och köpte en annan sak, fick 20 % på den med!
På ordinarie pris?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.