3 778 303 läst · 12 844 svar
3778k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Vet inte om det har skrivits redan men Swedol har swedoldagar idag och imorgon på nätet! samma produkter som de har i butiken på kampanje dagarna! klickade hem lite smått och gått nyss. Däribland en sjätte skruvdragare
Medlem
· Västmanland
· 247 inlägg
Funderar på att köpa denna Hitatchi DS18DJL. Lite litet batteri men väldigt bra pris verkar det som. Har tidigare varit inne på Blå Bosch och Makita paketen Bauhaus reat ut då jag även vill ha slagskruvdragaren men blev aldrig något köp. Är denna Hitachi dragare bättre än de som ingick i de där paketen?
https://bolist.se/produkt/borrskruvdragare-ds18djl-15ah-hitachi-18v/
https://bolist.se/produkt/borrskruvdragare-ds18djl-15ah-hitachi-18v/
Hmm, vad är det där för modell egentligen?Byggtankar123 skrev:Funderar på att köpa denna Hitatchi DS18DJL. Lite litet batteri men väldigt bra pris verkar det som. Har tidigare varit inne på Blå Bosch och Makita paketen Bauhaus reat ut då jag även vill ha slagskruvdragaren men blev aldrig något köp. Är denna Hitachi dragare bättre än de som ingick i de där paketen?
[länk]
Jag blir lite orolig att Hitachi har pimpat upp sin gamla DS18DSFL med nytt utseende.
Isåfall innehåller den där dragaren riktigt gammal motorteknologi, som visserligen fungerar rätt OK, men inte ger lika prestanda.
Försök hitta måttuppgifter, och så kollar du längden på motorhuset och jämför med t.ex. DS18DSAL som har en modern, mycket kort motor och växellåda.
Om du vill kan jag mäta och redovisa mått på min DS18DSAL.
Medlem
· Västmanland
· 247 inlägg
Tänkte köpa en till svärfar men osäker om jag själv också ska en. Känns som batteriet är i minsta laget. Blir dock ett lyft för svärfar som har en no name maskin idag med bara ett batteri.
Jag ger mig sjutton på att det, på utsidan, är exakt samma maskinkropp, jag lyckas åtminstone inte se någon som helst skillnad på din bild och min dragare.Mikael_L skrev:
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg