MathiasS skrev:
Det är då man köper en tormek om man inte redan har en. Blir inte billigare än så.
t4 eller t7? (hade jag vetat att jag behövde en så hade jag säkert vetat vilken modell, nu är det ju så att man inte behöver den men säkert ändå kommer köpa en bara för att det postades i denna tråd :) (y)
 
Om du inte visste att du behövde en så ska du köpa en T4. T7 är för dom som vet att dom behöver en.
 
  • Gilla
sirlongfellow
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Om du inte visste att du behövde en så ska du köpa en T4. T7 är för dom som vet att dom behöver en.
HAHAHA =) då får det bli T4, (även om jag mest gillade T2... terminator 2... )

men såg dock att ingen av mina 2 lokala CObutiker hade dem i lager... gäller rabatten även på webben?
 
camaro1969 skrev:
...gäller rabatten även på webben?
Japp. Från utskicket:

CO20.JPG
 
Köp även de jiggar du behöver (lång kniv, kort kniv, yxa + whatever du behöver...) + prylen för att svarva slipstenen.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
Då är frågan vad man ev. ska köpa hos Classe i morgon. Ska bygga garage om några veckor och har tillgång till det mesta i verktygsväg men söker bl a efter arbetskläder och en bra krysslaser, helst med stativ. Kan ni rekommendera något?
 
B
Är det läge att slå till på pelarborren Bosch PBD 40 på Clas imorgon också? Någon som kommer ihåg vad den gick för sist det skrevs om den på forumet, hittar inte...
 
breakman skrev:
Är det läge att slå till på pelarborren Bosch PBD 40 på Clas imorgon också? Någon som kommer ihåg vad den gick för sist det skrevs om den på forumet, hittar inte...
Clubdag i början på december, var 2499:- och 15% rabatt då, enligt kvitto jag hittade i lådan. :)
 
Jag köpte den för samma som nu, alltså 20% på 2500. Betalade 2000:-+70:(tror jag det var) i frakt.
Slå till!
 
richardtenggren
Vi köpte oss en Neato botvac förra året, då vi hade nån check på 20% på Clas. Ett rekommenderat köp, speciellt när man har djur där hemma.

Nu vet jag inte vad jag ska köpa, får bli en chromecast 2 till sovrummet kanske.
 
Men då borde man väl kunna få ytterliggare 10% hos Hornbach :)
Då är man nere på 1800:- :)
 
V
K-Rauta tar 1399:- för Dewalt de7033 Sågbord. Kanske går att använda prisgaranti någonstans också?
 
V
Såg nu att det är några kronor billigare på CO med dagens rabatt 😀
 
B
Tormek 4 + några joggar och en Bosch PBD 40 beställd! (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.