Daniel Nordborg skrev:
875:- på Bauhaus mao
Jepp, stämmer bra det blev ett sådant från dom idag, 875 kr efter prisgarantin.
Lite rappligt i benen men priset motsvarar ju ungefär vad ett billigt bord på Jula, Classe eller Biltema kostar. För dom pengarna fick jag ett litet bord som är lättare att få in i bilen och bra infästning till sågen. Så 875 kr var det värt.
 
Cheesen
sj6 skrev:
Beijer har halva priset på blå bosch sågbord.

1000:- för compacten tyckte jag var helt OK.
Om man reggar sig för nyhetsbrevet får man 10% till... Dom har dessutom ganska bra kurs på gersågen.
 
  • Gilla
Snailman och 1 till
  • Laddar…
Såg på Netonnet Göteborg idag att de hade två stycken Kärcher K7 Premium för 2490:- resp 2990:-
Serviceex stod det på dem, men de såg som nya ut. Den billigare hade bara jet-munstycke.

Riktigt bra pris för en riktigt bra högtryckstvätt.
 
TeroM skrev:
Proffsmagasinet har en rejäl Makita rea t.o.m. 16/5. Kan ge ännu bättre priser hos Bauhaus i alla fall i Stockholms krokarna.
[länk]
Ett makita 2704 borddsåg inkl bord för strax över 7000 inkl moms är sjukt billigt. Sugen som faan.
 
TeroM skrev:
Proffsmagasinet har en rejäl Makita rea t.o.m. 16/5. Kan ge ännu bättre priser hos Bauhaus i alla fall i Stockholms krokarna.
[länk]
Ett makita 2704 borddsåg inkl bord för strax över 7000 inkl moms är sjukt billigt. Sugen som faan.
 
  • Gilla
tullemannen
  • Laddar…
Snailman
TeroM skrev:
Proffsmagasinet har en rejäl Makita rea t.o.m. 16/5. Kan ge ännu bättre priser hos Bauhaus i alla fall i Stockholms krokarna.
[länk]
Beställde en makita grästrimmer 899kr utan batteri och laddare. 34% rabatt.
 
Redigerat:
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
FreQa skrev:
Jag har den och berömde den i en annan tråd här nyss :) Jo den klarar det du önskar. Skaffa bara en ny klinga med bättre tänder.
Nu har den kommit! Tips på en klinga?
 
Klingan du har kan mycket väl duga för det du ska göra. Testa!
 
Jag tror också det. Men om den inte gör det eller när det är dags för en ny så vill jag att köper ska gå smidigt. Liten stad, dålig service :)
 
Beställde en bordssåg 2704 inkl stativ för 7980 kr på Proffsmagasinets kampanj...!
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Hammarfall skrev:
Jag tror också det. Men om den inte gör det eller när det är dags för en ny så vill jag att köper ska gå smidigt. Liten stad, dålig service :)
I denna tråd provar och recenserar jag KGS216m och sätter även på en fin Bosch-klinga som presterar bra.
Som om det priset inte avskräcker så kan du väl alltid tryggt välja den.
Själv hade jag helst velat hitta en billigare klinga, särskilt som jag vid köptillfället inte ens med säkerhet visste om det skulle göra någon skillnad. ;)

https://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/253042-kopa-kap-gersag-metabo.html
 
Snailman skrev:
Beställde en makita grästrimmer 899kr utan batteri och laddare. 34% rabatt.
Vilken då? Hittar ingen under 1700kr! Skicka gärna länk!
 
Mikael_L skrev:
I denna tråd provar och recenserar jag KGS216m och sätter även på en fin Bosch-klinga som presterar bra.
Som om det priset inte avskräcker så kan du väl alltid tryggt välja den.
Själv hade jag helst velat hitta en billigare klinga, särskilt som jag vid köptillfället inte ens med säkerhet visste om det skulle göra någon skillnad. ;)

[länk]
Tack! Man får väl vad man betalar för antar jag.
Nu har jag monterat det medföljande bosch-bordet och jag får inte skruven att passa till sågen. Snart blir det våld eller borrmaskinen...att jag är hopplös på montering är en annan femma :)

IMG_20160514_172836.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_20160514_172806.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag
 
Snailman
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.