3 865 761 läst · 13 053 svar
3866k läst
13,1k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Det är nog lite olika. Dessutom finns det betydligt större möjligheter till att förhandla om priset än på exempelvis Byggmax eller Bauhaus.Johan_A_M skrev:
Denna sågkombination för idag 3873:- tycker jag verkar vara ett bra pris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nja, jag tycker det varierar grymt. Vissa saker är dom nästan billigast på marknaden på, andra saker är helt klart lite väl dyra.Johan_A_M skrev:
När jag köpte min kakelkap, sigma 7A på Beijer så var den billigare där än både Bauhaus och K-rauta.
Nu har dom höjt lite, så det ligger i paritet, men med 19% rabatt så är dom just idag billigast.
http://www.beijerbygg.se/store/priv...tningsverktyg/kakelskärare-7a-sigma-004510018
http://www.bauhaus.se/kakelskarare-sigma-7a.html
edit:
Sen kan jag ju också nämna att jag har blivit grymt schysst behandlad vid en reklamation, rent ordentligt överkompenserad. Helt utan diskussion eller gnäll.
Det glömmer jag inte heller.
Jag är trots allt ingen storkund hos Beijer, bl.a. för att dom ligger lite avigt till för mig. Men jag har absolut inget emot butiken i fråga.
Hur reklamationer hanteras kan säkert dock vara väldigt beroende på vilken butik det är, misstänker jag.
edit2:
Bosch sänksåg för strax under 4k är väl också ett fynd?
http://www.beijerbygg.se/store/priv.../sänksåg-gkt-55-gce-lboxx-m-fsn1600-005177227
Bara skynda och fynda om man är i funderingarna.
(Fast det är ju synd och skam att Bosch saknar klyvkniv, men just som sänksåg så skulle jag nog kunna acceptera detta, även om det inte är optimalt. Skulle jag inte redan ägt en sänksåg skulle jag nog beställt denna Bosch från Beijers idag. )
Redigerat:
Det tråkiga idag på Beijer var väl att många av deras kampanjvaror till och med var dyrare än andra dagar då de höjde upp alla dessa till ordinarie pris och sedan drog av rabatten. Annars kan jag bara hålla med om att priserna varierar kraftigt från riktigt billigt till snuskigt dyrt.
Du behöver ingen sänksåg. Men du behöver en såg som glider på en skena. Själva sänkningen kommer på köpet....
0. Du vill ha en maskin till i verkstan. Bara en till.
1. Du vill såga skivmaterial och det är svårt att göra själv i bordssågen.
2. Du vill såga utan att det dammar.
3. Du vill göra perfekta snitt i bänkskivor, fönsterbrädor, smygar osv osv....
0. Du vill ha en maskin till i verkstan. Bara en till.
1. Du vill såga skivmaterial och det är svårt att göra själv i bordssågen.
2. Du vill såga utan att det dammar.
3. Du vill göra perfekta snitt i bänkskivor, fönsterbrädor, smygar osv osv....
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
För att?
Det verkar som vissa varor måste finnas på ens lokala Beijer. Får bara upp ett meddelande om attt produkten inte går att beställa med hemleverans. Fick samma meddelande på en excenterslip jag ville ha. Löste dock sänksågen genom att hämta ut den i grannkommunen.
Medlem
· västernorrland
· 139 inlägg
Oj då. Blev en sänksåg Tack för tipset!