XL bygg iaf Sundsvall har 20% på allt. Onsdag denna vecka. Temakväll 18:30 -20:30

Redigerat:
Såld, men det fanns en Hitachi 12V (sic!) NiMh-skruvdragare till samma pris. Not interested :)

/A

Vid stängningsdags i Bauhaus i Järfälla såg jag att de hade en pall med Metabomaskiner nedsatt med 30%. Bland annat lackfräs. Lådor saknas men för den som ändå är fast i systainer kan det finnas fynd.

AntonBe skrev:
[länk]

Kompressor för halva priset, den verkar ganska bra, jag funderar på att köpa en.
fungerar nog att pumpa däck med! =)
och blåsa rent nå prylar

Bara att det står "Special Edition" är väl värt runt 500 hundringen mer? :eek:

iwe skrev:
Bara att det står "Special Edition" är väl värt runt 500 hundringen mer? :eek:
står säkert på båda sidorna, så 1000:- borde det va värt... alltså sparar man 1:- bara man köper den :D

thestrut skrev:
fungerar nog att pumpa däck med! =)
och blåsa rent nå prylar
Borde funka fint till spikpistoler också.

nanowire skrev:
Borde funka fint till spikpistoler också.
samt att skrämma ihjäl katten med ..

Först ett lokalt pristips om du bor i närheten av Lund. Jula i Lund säljer ut en del i någon typ av "invigning".
En Bahco Handsåg Superior™ 2600 XT 475 mm för 149kr tycker jag var ett bra pris. (Priset gäller alltså enbart i Lund så syns inte i länken).

Sedan säljer Clas Ohlson Verktygssats Bahco 91 delar för 999kr.
Någon som föresten vet den praktiska skillnaden mellan denna och S910 med 92-delar som exempelvis säljs på Hornbach? Är det någon del som jag kommer sakna, eller det är enbart för prisgarantier det existerar två olika lådor?

Shakula skrev:
Först ett lokalt pristips om du bor i närheten av Lund. Jula i Lund säljer ut en del i någon typ av "invigning".
En Bahco Handsåg Superior™ 2600 XT 475 mm för 149kr tycker jag var ett bra pris. (Priset gäller alltså enbart i Lund så syns inte i länken).
149:- är klart slå till pris på Superiorn. :)

vänder på frågan; vad har du för grejer idag? dvs vad är du van vid?
jag har en del av dessa. funkar för mig, kompakt. kan ta med när jag åker till två olika sommarställen och det behövs ett litet kit....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.