Mikael_L skrev:
Harald Nyborg kör kampanj igen på sina redan innan rätt bra prissatta skruvmejselsatser från Bosch. Bacho ska det alltså va ... :surprised:
[länk]

Jula tar t.ex. 400:- spänn för satsen med isolerade mejslar, som exempel.
(Jula har PH i sin Harald nyborg PZ, bara så läsare uppmärksammar detta)

edit: en liten rättelse
Tack för tipset!
Jag har en tid funderat på att beställa mejselsats från Harald, så nu slog jag till och köpte två set. Isolerade och inte isolerade :)

Mikael_L skrev:
Harald Nyborg kör kampanj igen på sina redan innan rätt bra prissatta skruvmejselsatser från Bosch. Bacho ska det alltså va ... :surprised:
[länk]

Jula tar t.ex. 400:- spänn för satsen med isolerade mejslar, som exempel.
(Jula har PH i sin Harald nyborg PZ, bara så läsare uppmärksammar detta)

edit: en liten rättelse
Får även jag tacka för tipset! Nu finns visserligen inte Harald Nyborg här i Göteborg, men jag ska iväg med jobbet imorgon och åker då förbi Borås, där verkar det finnas! Handla nu inte upp de set som finns där bara!

Bauhaus har Esseve Box för 395:- normal pris 699:- utan krav på köp av skruv. Blev en låda igår..

Mattias_Jo1 skrev:
Bauhaus har Esseve Box för 395:- normal pris 699:- utan krav på köp av skruv. Blev en låda igår..
På K-Rauta för några veckor sedan så var ordinarie pris 298 utan några villkor, vilket med Bauhaus prisgaranti borde kunna ge priset 262.
Edit: ...givet att det finns ett K-Rauta i närheten av aktuellt Bauhaus, för deras garanti gäller väl bara inom något begränsat avstånd.

Redigerat:
anden2000 skrev:
På K-Rauta för några veckor sedan så var ordinarie pris 298 utan några villkor, vilket med Bauhaus prisgaranti borde kunna ge priset 262.
Edit: ...givet att det finns ett K-Rauta i närheten av aktuellt Bauhaus, för deras garanti gäller väl bara inom något begränsat avstånd.
Nu kostar den 395:- på K-Rauta.
https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/essbox-väska

ThomasLindgren skrev:
Nu kostar den 395:- på K-Rauta.
[länk]
Så kan man också göra - att kolla aktuellt pris på nätet innan man svarar :) Fått för mig att K-Rauta är lite si och så med webnärvaro så jag kollade inte ens. Bra att du styrde upp så ingen luras iväg.

Bagar´n skrev:
Disto D5 på Optimera 900:-. Hämtas på plats,skickas ej.
[länk]
Den känns inte ok, varför skulle ett företag "ge bort" 3000kr... ?
men den som åker dit och handlar och det är i sin ordning är bara att gratulera.....(y)

• Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Start jobbat, Beijer!
clip_1.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Beijer är ju sämst!

Det är så man ska få kunder på sin webbsida. Annonserar ut alla varor på 20% sen på den dagen kör man underhåll så man slipper sälja ngt den dan.

Johan_A_M
biggles12 skrev:
Start jobbat, Beijer!
[bild]
Hahaha, episkt!

Är inte Beijer ändå bra mycket dyrare än de flesta?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.