Nizlas skrev:
Bosch GSR 14,4-2 LI. med 2st med 1,3 ah batterier, Billigaste jag hittar i sverige just nu. XL-Bygg
[länk]

missade ju priset 1295:-

Ps. jag är på jakt efter skruvdragare under 2000, om någon har andra tips Ds.
Du kan få köpa min GSR 14,4 V-LI (Starkare och med 13mm chuck än den du länkade till) med två batterier och L-BOXX för ett bra pris om du vill eftersom jag uppgraderade till kitet jag länkade till.
 
Ett annat tips gällande skruvdragare, Makita BDF456RFLJ + Lampa 18V för 2695 på det lokala Bauhaus, ordinarie pris här 4895. Detta i staplingsbar hårdplastlåda.
 
verktygsgurun skrev:
Ring o lägg undan den...
För sent det med. Får köra på slipstenen jag har till nästa tillfälle kommer.....om inte du vill sälja din ;)
 
1alexander skrev:
Efter att ha läst tråden så har jag kollat lite på shop seltmann, hittade bosch gsr 18-2 med 3st 1,5 ah batterier för 1 800 sek. Konstigt så verkar den "versionen" med två batterier vara dyrare än den med tre. Låter som ett bra pris :)

[länk]
200 euro ink frakt om man betalar med Paypal hos www.koch-mannes.de dvs ytterligare 15 euro billigare än svh24.de ovan. Jag beställde just ett kit att ha på landet.

(tack för inspirationen)
 
Redigerat:
foppa72 skrev:
www.koch-mannes.de
Kul att någon mer Svensk handlar från dem. Jag fick dem till att börja sälja/skicka till Sverige, vilket de fixade i Januari 2014. De har bra priser på vissa verktyg.
 
  • Gilla
foppa72
  • Laddar…
Ngn som är på jakt efter ställningar, www.konkursauktioner.se har några på gång?

Ställningar.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Denna Nilfisk sugare har ett bra pris....priset är angivet EXKL moms HÄR
 
sblixten skrev:
Och vill ni komma undan ytterligare ett par hundralappar så finns den till samma pris här, men med ett annat fraktpris.
[länk]

Är frakt kostnaden ett par hundralappars skillnad???
 
elpaco skrev:
Och för liknande pris får man en Bosch GAS 20:
[länk]

Finns för övrigt en ûberrecension på denna här på BH.
Är det ordinarie pris??
 
Remne skrev:
Är det ordinarie pris??
Man hittar dammsugaren kring detta pris vanligtvis. Ibland 10-15euro lägre. Vad rubart brukar ta vet jag inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.