Detta paket måste väl vara ganska prisvärt?
Fein Multimaster FMM 350 Q PLUS Edition för 2850kr på lite olika nätbutiker?
Just idag med 10% rabatt hos conrad (värdekoden skyltas med på deras hemsida) betalade jag just 2699kr för detta paket med fri frakt.
Var tidigare nära att slå till på 350Q Quick Start-paketet hos Bauhaus för 1999kr men detta paket innehåller ju väldigt mycket mer.

PLUS Edition verkar vara samma sak som TOP-paketet fast ytterligare 5 blad.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2832438

den här tråden är inte bra för ekonomin:D....man kan aldrig få för mkt verktyg/maskiner

• Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
trojlee skrev:
den här tråden är inte bra för ekonomin:D....man kan aldrig få för mkt verktyg/maskiner
Helt sant, hoppas jag förstörde för några fler med min tidigare post eftersom jag tvingats köpa en del verktyg pga denna tråd. :) Döm om min förvåning när frugan faktiskt samtyckte till detta inköp, hon har nog helt enkelt gett upp med att försöka begränsa mina verktygsinköp.

eidlert skrev:
Just idag med 10% rabatt hos conrad (värdekoden skyltas med på deras hemsida) betalade jag just 2699kr för detta paket med fri frakt.
Var tidigare nära att slå till på 350Q Quick Start-paketet hos Bauhaus för 1999kr men detta paket innehåller ju väldigt mycket mer.

[länk]
Liten varning för att handla via Conrad då de har usel support om det skulle bli något fel på verktygen. Extremt långsamma på att svara, inkompetent och otrevlig supportpersonal.

Helioz skrev:
Liten varning för att handla via Conrad då de har usel support om det skulle bli något fel på verktygen. Extremt långsamma på att svara, inkompetent och otrevlig supportpersonal.
Tråkigt att höra. Hoppas jag slipper strul då helt enkelt :x

Makita DHP458z (utan batteri) från Toolstop måste vara ett bra pris..... kostar x3 på tex Proffsmagasinet... men den svenska sidan anger Nm till 58/91 och den engelska till 44/88...så det kanske är nån annan skillnad trots att benämningen är densamma...

eidlert skrev:

[länk]
TOP-paketet finns även på prishammeren för 2444: + 55:- frakt till sverige. Verkar inte vara nån hittills som har köpt FMM350 och skrivit om den på forumet även om nån provat den snabbt och gillat den. Är byggahus multimastermättat måhända? http://www.prishammeren.dk/shop/fein-multimaster-350-3913p.html

Fein Dustex 35 set för 3355:- ink frakt på mytoolstore.de var det billigaste när jag köpte nyss. Bra kundservice också, spårbar frakt med ups.

Black friday-priser på många ställen i UK just nu!

Kanske kan utveckla var?

FFX till exempel.
Och Axminster.

Bitssats med hylsnycklar från Stanley, Fatmax x39 på kampanj för 149 kr hos Classe just nu. Normalpriset 299 verkar inte vara taget ur luften då den går på ca 290 kronor via eBay/UK etc.

http://www.clasohlson.com/se/Bits--hylsnyckelsats-Stanley-Expert-/Pr408701000

Köpte en ask idag. Man måste vara medlem, men det gick ju snabbt :)

IMAG2738.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
B
Skydd.com har Bilsom radio-kåpa för 624kr
http://skydd.com/product-details.asp?art=236899

Enkel och driftsäker hörselkåpa i varselutförande med gula kåpor och reflex på ytterbygel. Ventilerad innerbygel, mjuka tätningsringar och patenterad Air Flow Control teknologi för maximal komfort. Radiomottagare med högsta ljudkvalitet i stereo. Möjlighet att ansluta MP3 spelare och annan ljudutrustning via en AUX ingång. 140 timmars drifttid med två 1,5V AA batterier (medföljer ej). Godkänd enligt EN-352. Begränsar ljudnivån till 82dB. SNR: 31 dB.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.