Du bara fortsätter att beställa, när du är färdig går du till betalning med paypal så ser du hela ordern. Den ska även se till att räkna rätt på frakten

• Gilla
Jonstorp
  • Laddar…
Jonstorp skrev:
Hilfe, har gått och dragit på en beställning från Gerschwitz som privatperson, Har äntligen fått tummen ur men hur beställer jag flera artiklar på samma order via deras ebay-sida? Deras egna "site" http://www.gerschwitz.net/gerschwitz/shop.php verkar kräva org-nummer.
Ev. får du klicka på 'gesamtbetrag' och då räknar dom om med ny totalfrakt. :)

Jonstorp skrev:
Hilfe, har gått och dragit på en beställning från Gerschwitz som privatperson, Har äntligen fått tummen ur men hur beställer jag flera artiklar på samma order via deras ebay-sida? Deras egna "site" http://www.gerschwitz.net/gerschwitz/shop.php verkar kräva org-nummer.
Jag beställde 2 saker via ebay en gång och då lade dom ihop ordrarna manuellt så det går också men tar då en dag extra.
Numera beställer jag bara från deras egna site, mycket enklare. Du behöver inget organisationsnummer, se bara till att välja "icke-professionell kund" när du registrerar dig.

T
Edit: Det löste sig!

Redigerat:
tank77 skrev:
Är det någon som har koll på var man kan få tag i GLS Depot som levererar åt Rubart.de?

Köpte en golvlaser och statusen är nu följande:

Not delivered Delivery at wrong address

Detta registrerades vid 11.05 idag. Var inte hemma vid denna tidpunkt, kan det vara så att budet var hos mig eller en helt annan adress? Lämnar dom inte vidare paket till posten? Någon som har handlat hos Rubart och som har en susning om dtta problem?

Edit: Verkar vara Schenker som tar över frakten i Sverige men hittar inget paket när jag söker med olika referensnummer på deras sida.
Nåt av sändningsnumren brukar funka på www.privpak.se
Brukar hamna på 'vanliga' Schenker utlämningsstället, typ efter 16:00

Någon som handlat på Megawerkstatt.de?

Makita BDF456RFE har i mitt tycke ett bra pris på nåt som heter http://www.onlineshop-aw.de
Vad är en hyfsad fraktkostnad för en dragare från Tyskland?
Det finns ju massor av info och man orkar ju inte kolla igenom alla olika handlare...här skulle det kosta ungefär 150SEK om jag räknat/omvandlat rätt.....

Remne skrev:
Makita BDF456RFE har i mitt tycke ett bra pris på nåt som heter [länk]
Vad är en hyfsad fraktkostnad för en dragare från Tyskland?
Det finns ju massor av info och man orkar ju inte kolla igenom alla olika handlare...här skulle det kosta ungefär 150SEK om jag räknat/omvandlat rätt.....
Nånstans runt €15-22 är väl rimligt, kanske går att hitta för nån tia lägre också. :)

FredrikR skrev:
Nu så, 151mm ser den ut att vara, med plexiplattan är den nån mm till.
Verkar vara sanslöst svårt att hitta denna fräs hos mina lokala leverantörer för en kik, har du lust att lägga upp lite bilder och tankar (~review) på ditt exemplar?

badtastex skrev:
Verkar vara sanslöst svårt att hitta denna fräs hos mina lokala leverantörer för en kik, har du lust att lägga upp lite bilder och tankar (~review) på ditt exemplar?
Bilder kan ordnas och frågor kan besvaras.
Har sjukt begränsad fräserfarenhet, har fräst lite med lånad äldre Elu. :)
Ska se till kvällen vad jag åstadkomma.

Hoppas på lite spontan bilder och erfarenhet så långt om GMF 1600.... (y)

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
badtastex skrev:
Hoppas på lite spontan bilder och erfarenhet så långt om GMF 1600.... (y)
Har inte glömt, L-boxxen är sedan igår inburen och står och väntar på att bli öppnad och fotad.
Ska se om inte tummen kan lämna... imorrn eller söndag. :surprised:

Verkar som att www.werkzeugalarm.de har väldigt bra pris på GMF1600, någon som handlat från dem?

Är det någon här som har förhandlat fram "bättre" priser hos tex Gerschwitz om ni har lagt större beställningar på tex Festool?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.