654 577 läst · 14 155 svar
655k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
De är alla döda nu.Intet skrev:
Min moderna Siemens är säkert gjord av slöa medborgare i valfri land med usel arbetsmoral och airpads i öronen.
det är svårt det där med att skoja.Intet skrev:
MEN jag jag är övertygad om att de inte håller med dig i Georgie, Tjetjenien, Ukraina, Baltstaterna, Polen och befolkningen i Belarus men vad begriper dom. och det är ju fler länder som jag inte räknat upp. men men
Ja, det är svårt, det där med att skoja.😁K kortis skrev:
Extra svårt, när man har med rättrogna fanatiker att göra. Då är det nästan stört omöjligt, som du nu så förtjänstfullt visade. Tack.
Rättrogen är nog det minsta man har sagt om mig i det sammanhanget. Fanatiker, för vad?Intet skrev:
Nu var det ju endast fakta jag skrev, inget annat.
Ok den meningen där kan du ha rätt.Intet skrev:
Då säger vi så här Ryssland har fört ett ockupations krig i Georgien och ockuperar stora landområden där.
Tjetjenien förde de ett krig i och ödelade stora delar och har nu tillsatt en Atackhunden Kadyrov.
I Belarus har Ryssland stora trupper och hjälper Lukasjenka som fängslar och mördar sin befolkning ytterligare en marionett.
Ryssland bombar och mördar i Ukraina som de för ett anfallskrig mot.
Polen och Baltstaterna säger själva ett de är säkra på att Rysslands mål är att invadera de länderna. Det var fakta.
Vad drar du själv för slutsatser av det?
Historien har visat och fortsätter att visa att de starka tar sig friheter de inte borde ta. Alltifrån dagismobbning till erövringar av andra länder. Hunner, Romare, Vikingar, Gustaf II Adolf. I modern tid Var det supermakt Tyskland. Sedan Kina som stal Tibet. Ryssar som roffade åt sig vad de kunde och USA som olikt de övriga inte höll till i sitt närområde, utan förde krig i andra kontinenter. Långt ifrån sina egna gränser. Varhelst en demokrati började spricka fram eller ett folk som valde "fel" väg, var USA där och stöttade diktatorn.K kortis skrev:Ok den meningen där kan du ha rätt.
Då säger vi så här Ryssland har fört ett ockupations krig i Georgien och ockuperar stora landområden där.
Tjetjenien förde de ett krig i och ödelade stora delar och har nu tillsatt en Atackhunden Kadyrov.
I Belarus har Ryssland stora trupper och hjälper Lukasjenka som fängslar och mördar sin befolkning ytterligare en marionett.
Ryssland bombar och mördar i Ukraina som de för ett anfallskrig mot.
Alltså Stöttade, inte störtade.
Att de själva säger det, kan säkert stämma. De har ju varit med förut. Men om det är Rysslands plan vet bara en mindre skara, vilken du, jag samt Baltstaterna inte tillhör.K kortis skrev:
Att det man själv är övertygad om kommer att ske, inte alltid sker.K kortis skrev:
Eftersom tråden handlar om Tesla och kollektivavtalet och därmed Musk, snarare än om Tjetjenien och Kadyrov, kommer här en länk där Kennedy beskriver vad Musk funnit i sin jakt på onödiga utgifter för staten. Bla. Transgenderkurs i Indien samt Elbilssatsning i Vietnam!
Redigerat:
Ja, det är väl enklast för arbetsköparen att tillämpa samma villkor för C som för kollektivet B, men A och C kan förstås träffa egna avtal. Något annat vore absurt.O skrev: