Mikael_L
Lika barn leka ... ;)

• Gilla
Styrman_jansson och 1 till
  • Laddar…
D
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det känns som att du "jagar" Anders i många trådar, han finns garanterat på din svarta lista.
Jag känner inte Birgit men jag tycker det är rätt bra att någon säger till när det sprids rena vinklade lögner, det är rätt skadligt för samhället, även om man kan skratta åt de enskilda händelserna. Att man låter de slajda beror ju inte på att det är sant men mer att orken tryter.

• Gilla
  • Älska
Fairlane och 10 till
  • Laddar…
Mikael_L
BirgitS BirgitS skrev:
som att det är Anders som gör allt vad han kan för att kritisera och nedvärdera mig, med helt ovidkommande kommentarer.
Jag upplever inte att han liksom så ofta riktar sig mot någon speciell, utan det får ta på den som tar vid sig, svårare än så är det inte.

Men det håller igång inläggstakten på forumet i alla fall. :)

• Gilla
  • Wow
Hammarfall och 4 till
  • Laddar…
BirgitS
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag upplever inte att han liksom så ofta riktar sig mot någon speciell, utan det får ta på den som tar vid sig, svårare än så är det inte.

Men det håller igång inläggstakten på forumet i alla fall. :)
Jag har fått höra att min namn är fult och att det är ett sossenamn så därför måste jag vara sosse, för att ta två exempel.

• Gilla
  • Älska
Fairlane och 7 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jag har fått höra att min namn är fult och att det är ett sossenamn så därför måste jag vara sosse, för att ta två exempel.
Jag har aldrig sagt ditt namn är fult vad jag vet. Jag har sagt att namnet och din sosselägga från 60-talet passar dig

• Haha
  • Wow
Zevv och 4 till
  • Laddar…
Düsseldorff
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag har aldrig sagt ditt namn är fult vad jag vet. Jag har sagt att namnet och din sosselägga från 60-talet passar dig
Shots fired!

• Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Mikael_L
BirgitS BirgitS skrev:
Jo det kan vara rätt lågt ibland.

Men så är det ju att vistas i forum med hyggligt anonyma deltagare.
Jag tänker att man identifierar väl vilka som ofta verkar trolla, ha en generellt låg nivå eller har andra brister, och så bryr man sig sen inte så mycket över vad dessa skriver - låt det rinna av. Alla andra vet ändå hur det brukar låta och bryr sig inte heller.

Det sårar däremot mer om någon som alltid annars håller en bra attityd kritiserar en hårt.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
M
BirgitS BirgitS skrev:
Svart lista?

Det har väl många gånger känts som att det är Anders som gör allt vad han kan för att kritisera och nedvärdera mig, med helt ovidkommande kommentarer.
Det där låter som en konspirationsteori, har du någon som helst fakta på det?

R
M mnils skrev:
Det där låter som en konspirationsteori, har du någon som helst fakta på det?
Det var inte hon som skrev det, hon svarade läs det som skrivit idag istället för o skapa nytt😢

BirgitS BirgitS skrev:
Jag kan förstå att det kan kännas kränkande eller tufft att bli kallad såsse utan att vara just såsse, fy bövelen.

• Haha
mikethebik och 8 till
  • Laddar…
Jag kan förstå att det kan kännas kränkande eller tufft att bli kallad såsse utan att vara just såsse, fy bövelen.
Det är nog den värsta av kränkningar.

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
M
Halva folkpartiet består ju av sossar som inte begriper att de är just såssar.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag har aldrig sagt ditt namn är fult vad jag vet.
Så som jag minns det så angav du det som skäl för att skriva Gittan i ställen för Birgit när jag bad dig låta bli att kalla mig för Gittan. Men det kan ha varit något synonym till fult också.

S Styrman_jansson skrev:
Inte så vanligt att gå ner i lön.
Säg det till personalen på SAS 😗

För HTF:s kabinanställda väntar kraftiga försämringar.
Lönerna sänks med minst åtta procent.
Dessutom förlängs arbetstiden med minst 25 procent.

flygkaptenen har gått med på att sänka sin lön med 8 000 kronor i månaden och att jobba längre arbetstider för att rädda SAS.

• Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Säg det till personalen på SAS 😗

För HTF:s kabinanställda väntar kraftiga försämringar.
Lönerna sänks med minst åtta procent.
Dessutom förlängs arbetstiden med minst 25 procent.

flygkaptenen har gått med på att sänka sin lön med 8 000 kronor i månaden och att jobba längre arbetstider för att rädda SAS.
Javisst förekommer det. Men jag vidhåller nog att det är vanligare att de varslar.

• Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.