519 963 läst · 11 083 svar
520k läst
11,1k svar
Tesla och kollektivavtal
Jag känner inte Birgit men jag tycker det är rätt bra att någon säger till när det sprids rena vinklade lögner, det är rätt skadligt för samhället, även om man kan skratta åt de enskilda händelserna. Att man låter de slajda beror ju inte på att det är sant men mer att orken tryter.Jonatan79 skrev:
Jag upplever inte att han liksom så ofta riktar sig mot någon speciell, utan det får ta på den som tar vid sig, svårare än så är det inte.BirgitS skrev:
Men det håller igång inläggstakten på forumet i alla fall.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 657 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 657 inlägg
Jag har fått höra att min namn är fult och att det är ett sossenamn så därför måste jag vara sosse, för att ta två exempel.Mikael_L skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 320 inlägg
Jo det kan vara rätt lågt ibland.BirgitS skrev:
Men så är det ju att vistas i forum med hyggligt anonyma deltagare.
Jag tänker att man identifierar väl vilka som ofta verkar trolla, ha en generellt låg nivå eller har andra brister, och så bryr man sig sen inte så mycket över vad dessa skriver - låt det rinna av. Alla andra vet ändå hur det brukar låta och bryr sig inte heller.
Det sårar däremot mer om någon som alltid annars håller en bra attityd kritiserar en hårt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 657 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 657 inlägg
Säg det till personalen på SAS 😗S Styrman_jansson skrev:
För HTF:s kabinanställda väntar kraftiga försämringar.
Lönerna sänks med minst åtta procent.
Dessutom förlängs arbetstiden med minst 25 procent.
flygkaptenen har gått med på att sänka sin lön med 8 000 kronor i månaden och att jobba längre arbetstider för att rädda SAS.
Allvetare
· Östergötland
· 4 078 inlägg
Javisst förekommer det. Men jag vidhåller nog att det är vanligare att de varslar.D Dilato skrev:Säg det till personalen på SAS 😗
För HTF:s kabinanställda väntar kraftiga försämringar.
Lönerna sänks med minst åtta procent.
Dessutom förlängs arbetstiden med minst 25 procent.
flygkaptenen har gått med på att sänka sin lön med 8 000 kronor i månaden och att jobba längre arbetstider för att rädda SAS.