43 982 läst · 368 svar
44k läst
368 svar
Ta bort Plejd
Så att du vet: det finns några som sedan länge huserar här i Plejdtrådarna på Byggahus och gör allt de kan för att dissa Plejd och de som är nöjda med deras produkter. De accepterar inte att någon är helnöjd med Plejd, utan måste få bekräftelse att de har rätt.C clamitas skrev:
De kommer aldrig att sluta oavsett hur bra argument du har…
De tillhör helt enkelt inte Plejds målgrupp och har svårt att förstå att väldigt många gör helt andra bedömningar vad gäller risker med tex öppna/slutna system.
Jag håller med dig helt i det du skriver, men du kommer aldrig att övertyga de där tomtarna om något eftersom de har en egen agenda. 😊
Detta inlägget lär generera en del påhopp också, men jag är immun numera. 😊
Plejd vs resten är det nya iPhone vs AndroidNissens skrev:Så att du vet: det finns några som sedan länge huserar här i Plejdtrådarna på Byggahus och gör allt de kan för att dissa Plejd och de som är nöjda med deras produkter. De accepterar inte att någon är helnöjd med Plejd, utan måste få bekräftelse att de har rätt.
De tillhör helt enkelt inte Plejds målgrupp och har svårt att förstå att väldigt många gör helt andra bedömningar vad gäller risker med tex öppna/slutna system.
Jag håller med dig helt i det du skriver, men du kommer aldrig att övertyga de där tomtarna om något eftersom de har en egen agenda. 😊
Ja det går rätt bra för dem Men nu ska man kanske inte jämföra Plejd med Apple när det kommer vill storhet eller hur stabila företagen är. Dock tycker jag att argumentet att Plejd kan gå i konkurs eller bli uppköpta är ganska långsökta. OM det skulle hända får man ta den smällen då, men inget som jag kommer välja bort när de går så bra som de gör. Jag väljer det jag tycker funkar bäst för mig.Nissens skrev:
Njae, ska man vara korrekt så handlar den här tråden om hur man tar bort Plejd. Så det ligger helt i trådens anda. Den andra mest populära tråden med Plejd i rubriken, handlar enligt ts första inlägg om Plejd och dess konkurrenter i förhållande till varandra. Vill du bara läsa och skriva om Plejds fördelar, vilka iofs är många, så får du nog starta en egen tråd. Du är helt enkelt en usel talesperson för Plejd då du ständigt far med osanning och saknar förmåga att ta till dig information via text. Du talar ständigt om för folk vad de bör tycka och skriva, vilket passar illa i ett forum. Kanske du kunde bli talskrivare åt någon av våra grannar i öst?Nissens skrev:Så att du vet: det finns några som sedan länge huserar här i Plejdtrådarna på Byggahus och gör allt de kan för att dissa Plejd och de som är nöjda med deras produkter. De accepterar inte att någon är helnöjd med Plejd, utan måste få bekräftelse att de har rätt.
Detta inlägget lär generera en del påhopp också, men jag är immun numera. 😊
Redigerat:
Helt rätt, men de måste ju börja någonstans. Plejd har en grymt bra tillväxt, det blir spännande att se hur det kommer att gå på salla de nya marknaderna de etablerar sig på nu. De första siffrorna ger bra indikationer, men det är för tidigt att säga hur det kommer att gå.C clamitas skrev:
Ja, det är så de flesta tänker, och bland annat det som vissa här har oerhört svårt att acceptera. 😊C clamitas skrev:
Alla gör ju som de vill, men behovet av att övertyga andra om sin tro är svårt att förstå. 😊
Se där där kom ett påhopp direkt. Osanna tarvliga personangrepp och allmän bitterhet.J Jocke Best skrev:Njae, ska man vara korrekt så handlar den här tråden om hur man tar bort Plejd. Så det ligger helt i trådens anda. Den andra mest populära tråden med Plejd i rubriken, handlar enligt ts första inlägg om Plejd och dess konkurrenter i förhållande till varandra. Vill du bara läsa och skriva om Plejds fördelar, vilka iofs är många, så får du nog starta en egen tråd. Du är helt enkelt en usel talesperson för Plejd då du ständigt far med osanning och saknar förmåga att ta till dig information via text. Du talar ständigt om för folk vad de bör tycka och skriva, vilket passar illa i ett forum. Kanske du kunde bli talskrivare åt någon av våra grannar i öst?
Jag har som sagt inget behov av att övertyga någon om något, och är förstås inte heller någon talesperson för något.
Några lögner har jag inte heller förmedlat, och några belägg för det har du självklart inte.
Lite ”lustigt” att det är samma namn som ständigt håller på med dessa påhopp. Övriga kommer snart med ”gilla markeringar” på ditt inlägg. 🤡
Redigerat:
Den ”rädslan” är betydligt mer befogad än din rädsla för Plejd.K karlmb skrev:
Åtminstone när jag bygger in något i väggarna skall det vara sådant som man har förtroende för. Det finns många anledningar till att elektriker föredrar plejd. 😊
Alla kanske inte är så förutseende att de kör HA. De kommer att bli förbannade när de inser att det "toppmoderna" elsystemet måste bytas ut en dag bara för att man vill lägga till nån ny styrning.C clamitas skrev:
Risken för att det skall hända är mikroskopisk. Och skulle absolut värsta scenariot ändå inträffa så är det ingen katastrof.K karlmb skrev:
Om du är orolig för så låga risker har du väldigt mycket att vara rädd för.