Så länge man inte har en kristallkula är det ingen poäng i att spekulera i framtida byggnadsprojekts prisvärdhet. Låt nu usla produkterna fortsätta komma strömmande.

Pepparkaka skrev:
Har du någonsin testat att dricka vattnet på Öland?

En av de sämsta produkterna jag någonsin köpt var en handdammsugare från Philips. Smidigt att ha tänkte jag då t.ex.bilen skall städas eller för att suga upp aska som hamnat utanför kaminen. Produkten visade sig ha en erbarmligt dålig sugförmåga, för att få något i behållaren var man i princip tvungen att hålla den så att munstycket var den högst upp och behållaren under så att den fick hjälp av tyngdkraften.
Har likadan erfarenhet med en handdammsugare från Bosch. Jag köpte en 14,4 volt-modell, i tron om att det skulle innebära att den var starkare :D

Den finns väl inte kvar längre, men annars torde den där klockan med påmålade visare platsa in rätt bra här :)

thomasx skrev:
Den finns väl inte kvar längre, men annars torde den där klockan med påmålade visare platsa in rätt bra här :)
Vaddå den visar ju rätt två gånger per dygn :D

/K

ClasseClas
-RB- skrev:
De här ju också användbara
[länk]
;)
Yippie, jag ska börja tillverka kristaller som tar bort asbeststrålning. :wow::wow:

• Gilla
-RB- och 1 till
  • Laddar…
Såg i leksakshyllan i butiken ett måla din egen sten kitt. Både färg och sten ingår. Material och produktutvecklingskostnaderna måste ha varit höga.

• Gilla
klaskarlsson och 4 till
  • Laddar…
På den inhemska marknaden är detta ganska överprissatt... http://swedeninacanstore.tictail.com/ 24547-c228eb9ece034147ab7ac6be89f08a35.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
larsbj
  • Laddar…
Stringfellow Hawke skrev:
Ännu en prisvärd produkt i plast.

[länk]
Jeflar så ful!

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Vad sägs om 4 st sextumspik för 69 spänn ?!?! ( 150mm spik finns i hundrapack för typ 200 kr )
Dessa är dock speciella därför att de ska användas för att förankra Boschs robotgräsklipparladdningsstation i gräsmattan. "dockningstationspikarset". vad som gör dem speciella framgår inte. Kanske är det priset :)

Bosch robotgräsklipparladdningsstations spikar för förankring i gräsmatta, 4-pack, priset 69 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
hyggabus skrev:
Vad sägs om 4 st sextumspik för 69 spänn ?!?! ( 150mm spik finns i hundrapack för typ 200 kr )
Dessa är dock speciella därför att de ska användas för att förankra Boschs robotgräsklipparladdningsstation i gräsmattan. "dockningstationspikarset". vad som gör dem speciella framgår inte. Kanske är det priset :)

[bild]
Ärligt talat, man sparar på 131:- på att slippa ha 196 spikar liggandes och skräpa, hur kan det inte vara prisvärt? ;)

Du kan få 4 sextumsspik gratis av mig...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.