Det hade ju varit mer logiskt om man skulle haft klippspik till Indegon liksom :)
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
harry73
Man vill inte veta vad prislappen hade varit :)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Alla som påstår att de är el överkänsliga och kräver elsanering i hus.
 
  • Gilla
Solari och 2 till
  • Laddar…
Raskus skrev:
True that!
Visste inte att denna galenskap pågick.
1 miljon kronor för lilla Skellefteå kommun liksom, fanns säkert inga andra håll att fylla.
[länk]
Vill inte avslöja för mycket, men jag vet en skola där de byggde om en kemisal för att någon förälder menade att bänkarna var placerade på fel sätt i förhållande till nån slags jordmagnetiska linjer.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
De skulle ha tagit dit mig i stället....... resan betald och ett rejält mål kalops och potatis och 3000 kronor kontant utan kvitto så skulle jag ha flyttat alla jordstrålningslinjer till lämpliga platser:D
Enligt en jordstrålningsfantast har jag nämligen den speciella förmågan.

Jag flyttade nämligen en slagrutegängares utmärkningar i smyg på ett bygge en gång så att linjerna inte skulle gå under olämpliga delar av huset. Med resultatet att slagrutan slog helt enligt märkena på den nya platsen där linjerna inte skadade.
Praktiskt.
 
  • Gilla
ricebridge och 11 till
  • Laddar…
Stringfellow Hawke skrev:
Ett jättelyft för fjärren till ATV4 men herregud vilket pris.

[länk]
Ja man är ju bevisligen i fel bransch.
30 spänn på Aliexpress
http://s.aliexpress.com/NJbeAJzm
 
Ja, iofs olicensierad produkt utan moms men ändå, stor skillnad...
 
lite OT men hur betalar man på Aliexpress om man inte vill lämna ut sina kortuppgifter ?
 
cazet skrev:
lite OT men hur betalar man på Aliexpress om man inte vill lämna ut sina kortuppgifter ?
Har man ex swedbank kan man göra ett temporärt e-kort. Annars ser jag inte varför inte. Aliexpress är ju säkert i sig
 
Jag har köpt en del på AliExpress.com och aldrig haft problem. Fick även pengarna tillbaka när en försändelse försvann utan problem.
 
anders07 skrev:
Jag har köpt en del på AliExpress.com och aldrig haft problem. Fick även pengarna tillbaka när en försändelse försvann utan problem.
Instämmer i kören.
Är nog uppe i 200 beställningar utan minsta problem. Aliexpress är pålitligt att handla ifrån.
 
B
Ramlade över nedan, ljudbranchen kränger mycket som är guldpläterat och dyrt

3 små säkringar för 399:-

http://www.akkelisaudio.com/tweaks-tillbehor/amr-guldsakringar.html

Säkringarna har ledare i silver och ändkontakterna är guldplätterade. Säkringen är icke magnetisk och gjord i keramik för att minska känsligheten för resonanser.
 
Redigerat:
Raskus skrev:
Ja man är ju bevisligen i fel bransch.
30 spänn på Aliexpress
[länk]
Ska köpa med en gång, fjärren till ATV4 är ju en av de största designmissarna som Apple fått till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.