Måste säga att jag blir lite frestad. Jag är dock redan trippelbokad nu på Söndag, men beroende på vilka aktiviteter som får stryka på foten så kanske jag kan komma ifrån framåt kvällen.

Kom hem från Tyskland idag så det funkar tyvärr inte i helgen.
/B

bengtn skrev:
Kom hem från Tyskland idag
Trevlig länk! Checkade du in bänken eller tog du den som handbagage?;):eek:

Det såg svettigt ut bengt :)

Jackt och Ellegård kan den 1/7 vilka fler kan då.

Jag kan eventuellt komma loss den 1/7. Jag jobbar på måndagen, så det vore egentligen bättre med lördagen. Vi får se.

ÅF Gotland Runt sätter stopp för mig den 1/7:)

mattiasp det var endast om vi skulle till snickeriet på skansen som dom datumen var på tal.
Visserligen är jag på skansen den 30/7 men det är i en annan tillställning.

Verkar vara flera parallella spår nu, men är det den 1/7 som är mest aktuell? Bara så jag vet, och kan planerar hämtningen på Arlanda.

"Skansen förslaget" var bara ett förslag, tyckte det passade som en 'ice-breaker' då det finns gemensamma saker att prata om. Och eftersom vi kunde få en privat visning tyckte jag det lät trevligt.. Jag är öppen för bara en bit mat också om det passar bättre..

Röstar också för 1/7, lite mer framförhållning (och kanske bättre väder!). Om vi spikar det så kan flera kanske ta planera efter det.

Då spikar vi det datumet 1/7
Vilka fler kan det datumet

Mikael_L
Är det skansen som gäller då, eller är det öppet för beslut?

Om jag kan komma så är det nog som en del av ett kombinationsbesök till sthlm för hela familjen. Men självklart behöver vi (familjen) inte besöka just skansen heller, utan det kan nog tänkas att sthlm har något annat besöksvärt... :)

Vad kan vara mera besöksvärt än möbelfabriken på skansen :D

Än så länge är det bara datumet som är bokat.

Och blir det blir i möbelfabriken på skansen så tänkte jag att vi träffas vid 16 tiden så har vi minst en timme på oss som jag kan visa er alt och berätta så gott jag kan. Självklart så får ni komma tidigare men fram till 16 så läger jag fokus på skansen besökare.

Men om det bestäms något annat än skansen så kan tiden planeras hur som helst jag kommer när jag slutat vid 17 tiden.

Pär

Jag hänger med den 1/7
/B

Kommer med jag oxså, Kommer säkert bli trevligt,skansen är alldrig fel.

Trevligt initiativ!
Jag kan verkligen rekommendera www.doodle.com när det gäller att komma överens om ett visst datum. Då lägger man in en beskrivning av en aktivitet och ett antal olika datum/tidsalternativ och skickar ut ett länk som alla kan klicka på (ingen registrering behövs) och markera vilka alternativ som funkar. Sedan kan man gå in och se vilka som kan delta när och komma fram till det bästa alternativet.
Jag har använt det både privat och i jobbet och det är enkelt och bra. Det är gratis också.

Mvh
Daniel

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.