Då skall vi se vilka det blir.. jag får det till
Mållgan
Bengtn
Ellagård
Jackt
Pär H

Efter som det inte har dykt upp andra alternativ så blir det skansen

Är det inga fler som skulle tycka det vore kul att träffas och kan nu på söndag
 
Redigerat:
Jag kommer gärna om jag bara kan komma loss den kvällen. Det är tyvärr lite oklart just nu. Jg skall be att få komma om jag kan, tack!
 
Det vore jätte kul om du kunde.
 
:beer: en till maten i alla fall.

I morgon söndag från kl16 snickeri fabriken skansen.
Om ni inte har varit på mekaniska fabriken som ligger bredvid snickeriet eller i järnaffären så kan jag varmt rekommendera båda två.

Mvh Pär H
 
Jag är där. Ska gå runt lite innan, mutade sambon med att köpa en "namn-kopp" åt henne (hon använder min hela tiden), så jag tittar nog på alla ställen innan jag kommer till snickeriet kl 16.
 
Ses imorgon!
 
Mikael_L
Min ev närvaro dikterades främst av att vi isåfall kunde gjort en grej under dagen för hela familjen. Nu verkar vädret bli tråkigt mitt på dan, så vi har blåst av. Jag känner mig dessutom lite tidspressad, så jag pustade nästan ut. :confused:

Jag får vara med en annan gång.
 
Japp, jag kommer! Biljetter med SJ är köpta. Det är alltså Skansens snickeri kl 1600 som gäller? Hur hittar vi varandra? Jag ser inte ut som min avatar i verkligheten :)
 
Jag hopas att det löser sig. Pär borde vara lätt att känna igen (killen i 1800-tals-kläder). Jag kommer att vara lite mer modernt klädd, men kommer framförallt att se ut som ett barn i en godisaffär :)
 
  • Gilla
jackt
  • Laddar…
Tackar!

Vi hade en trevlig kväll som planenligt började med ca 1,5h i snickeriet och sedan mat & öl på Gubbhyllan. Tack Pär för arrangemanget!

Eggvinkelmätaren och vinkelhaken kom härifrån: http://richardkell.co.uk/handtoolsECom.htm

/ Jonas
 
Får oxå tacka för en trevlig sammankomst! Hoppas på en ny inom snar framtid..

/Thomas
 
Tack Pär för en kul visning på snickeriet och alla för trevlig samvaro. Det får vi göra om!
/B
 
Tack Pär och ni andra! Jag hade väldigt trevligt! Hoppas att det inte dröjer så länge innan vi ses igen. Det var verkligen intressant att få en personlig visning av snickerifabriken på Skansen. Jag ser det emellertid inte som ett krav att få titta på maskiner för att vi skall kunna ses igen. Det roliga var främst att få träffa likasinnade och prata strunt med människor som fattade vad man pratade om. Vi ses förhoppningsvis snart igen!
 
Tack själva
Det är väldigt kul att få ansikten på dom som skriver det blir liksom lite roligare då. Speciellt kul att mattiasp tog sig tid att komma långväga ifrån.
Och självklart skall vi träffas igen Förhoppningsvis blir det lite lättare nu när vi redan träfats en gång.
Och som sagt var kul med likasinnade.

Mvh Pär
 
pär h skrev:
Speciellt kul att mattiasp tog sig tid att komma långväga ifrån.
Fast själv har du ju masat dig ner till Skåneland för träff :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.