Jag skulle också gärna komma. Skulle gärna se Bengts slip- och brynuppvisning men är intresserad annars också.
 
Mikael_L
Likväl som jag kunde tänka mig att åka till mattiasp i Västerås kan jag även tänka mig en tur till sthlm. Kan vi inte gå halva vägen var och ta det i Uppsala istället? :D

Men jag måste nog få veta dag, tid och plats innan jag kan lova närvaro. Men generellt kan jag nog de flesta normala tider.
 
Mikael_L
Pga mitt senaste verktygsköp i form av två st hyvlar så är jag givetvis ännu mer "på" nu.
Det kan givetvis finnas någon omöjlig dag, typ kungens namnsdag eller sonens födelsedag, men missar vi bara sådana viktiga dagar är jag nog att räkna med. :D
 
Väcker liv i denna fina tråd
Ja nu är våren slut och det är sommar. Vi stockholmare verkar dåliga på det här med träffar
Jag skulle vilja veta mer om hyvlingens ädla konst och lite olika slipmetoder

Finns det något intrese eller skall vi ständigt bli påmind om hur kul dom "andra" har haft på sina pub kvällar och träffar.

Mvh Pär H
 
Jag tycker det skulle vara kul att ses för lite erfarenhetsutbyte. Har dock för trångt i garaget för fler än mig själv för tillfället. :)
/B
 
Jag citerar mig själv och påstår nu i stället motsatsen. Sist jag fick träffa Byggahusare i någon sorts planerad träff fick jag åka till Skåne. Jag tror att Stockholmarna är för upptagna med att "steka" på Stureplan.

/Mattias (Stockholmare i exil i Västerås)

mattiasp skrev:
En stor skillnad är att jag försökte dra ihop ett gäng för pubkväll i Västerås. En nykter tillställning i Stockholm tror jag kan locka betydligt fler.
 
Skall vi försöka igen.
Är det någon som är intresserad av en bit mat och kanske öl innan alla går på semester.

pär som också varit på träff med skånemaffian.
 
Jag är intresserad.
 
Det vore skoj.
 
Jag har nog ingenting alls att tillföra tyvärr, men lär mig gärna av er andra? Jag kan muta med öl :)
 
Jag hänger med!
 
Det skulle vara trevligt att träffa er IRL. Är ju "newbie", men suger i mig all kunskap/teknik och historia som jag kan.
 
Var? När? X2000 går regelbundet från Göteborg.....


MVH den Händige
 
Jag är på! :)
 
Det gick fort att få flera intresserade vad kul.
Är det någon som har något bra förslag på plats.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.