L
Hej,

Jag är ny. Känner Bengt N. Jag vill gärna komma. Äter gärna Strömning.

Lars H. Backer

• Gilla
pär h och 1 till
  • Laddar…
Datumet är bokat och jag kan tänka mig Grillad 200g biff till maten (medium well om det ska anges) :)

• Gilla
1
  • Laddar…
Jag käkar också gärna Grillad 200g biff (medium rare)
Passar också på att tipsa om att hyvlar.se har öppet hus i Farsta under eftermiddagen (samma dag alltså) från 13.00. Bra tillfälle att hämta inspiration till kvällens verktygssnack.
/B

Redigerat:
  • Gilla
corre och 1 till
  • Laddar…
Jag tar röding.

Krilleman
Vore kul att deltaga med en och annan rörmokar-anekdot. 30-års firande på annan ort kolliderar med detta...

Krilleman
Fast Ocenais påpekade snabbt och rappt att jag är helt fel ute, det är ju nästa lördag! :rolleyes:

(Vilket jag misstagit mig om att det var imorgon)

Den veckan är ju en helt annan sak!

Och som Björn H:son Larsson skulle ha sagt: Vad har du skrivit?

Hej tänkte bara påminna om maten. Se inlägg 208.

Pär som tänker äta en cheeseburgare 270 gr

Kan man göra en bra hamburgare är man en bra kock, så jag kör också 270 grammaren..

Det är ingen världsmästare hamburgare men helt ok. Men av erfarenhet vet jag att den andra är för liten om man är hungrig.

pär

• Gilla
jackt
  • Laddar…
En 270g Cheesburgare till mig med.

Hej Pär.

En röding passar fint.
Bengt.

Fick sent besked, men positivt. Jag kommer på lördag och dubbelpanerad strömming blir perfekt.

Så där då var maten beställd. Vi blir 14 personer totalt

Det finns alltså plats för 6 personer till. Så om det är flera som vill komma ut ur garderoben och se hur otroligt trevliga träffar vi brukar ha så har ni en fantastik chans nu. Alla är verkligen välkomna måste inte vara verktygs nördar.
Det går att beställa några maträtter till, senast fredag dag

Pär

Redigerat:
  • Gilla
corre
  • Laddar…
OBS OBS OBS OBS

Om någon inte kan komma på kvällen som beställt mat skriv det här senast på lördag några timmar innan 17,00. Så kan jag avbeställa den maträtten. Så slipper vi andra betala för den personen.

Pär

Jag kommer ev. in senare på kvällen.
Min svåger fyller dock 30 och har "tillställning" på eftermiddagen kvällen, men jag vet inte hur pass länge det blir.
Så jag kommer inte äta eller så, men hinner jag så kommer jag in och tar en öl eller 3! =)

//Niklas

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.