42 156 läst · 300 svar
42k läst
300 svar
Stockholmare, mälardalingar och andra
Jag käkar också gärna Grillad 200g biff (medium rare)
Passar också på att tipsa om att hyvlar.se har öppet hus i Farsta under eftermiddagen (samma dag alltså) från 13.00. Bra tillfälle att hämta inspiration till kvällens verktygssnack.
/B
Passar också på att tipsa om att hyvlar.se har öppet hus i Farsta under eftermiddagen (samma dag alltså) från 13.00. Bra tillfälle att hämta inspiration till kvällens verktygssnack.
/B
Redigerat:
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 573 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 573 inlägg
Fast Ocenais påpekade snabbt och rappt att jag är helt fel ute, det är ju nästa lördag!
(Vilket jag misstagit mig om att det var imorgon)
Den veckan är ju en helt annan sak!
Och som Björn H:son Larsson skulle ha sagt: Vad har du skrivit?
(Vilket jag misstagit mig om att det var imorgon)
Den veckan är ju en helt annan sak!
Och som Björn H:son Larsson skulle ha sagt: Vad har du skrivit?
Fick sent besked, men positivt. Jag kommer på lördag och dubbelpanerad strömming blir perfekt.
Så där då var maten beställd. Vi blir 14 personer totalt
Det finns alltså plats för 6 personer till. Så om det är flera som vill komma ut ur garderoben och se hur otroligt trevliga träffar vi brukar ha så har ni en fantastik chans nu. Alla är verkligen välkomna måste inte vara verktygs nördar.
Det går att beställa några maträtter till, senast fredag dag
Pär
Det finns alltså plats för 6 personer till. Så om det är flera som vill komma ut ur garderoben och se hur otroligt trevliga träffar vi brukar ha så har ni en fantastik chans nu. Alla är verkligen välkomna måste inte vara verktygs nördar.
Det går att beställa några maträtter till, senast fredag dag
Pär
Redigerat:
Jag kommer ev. in senare på kvällen.
Min svåger fyller dock 30 och har "tillställning" på eftermiddagen kvällen, men jag vet inte hur pass länge det blir.
Så jag kommer inte äta eller så, men hinner jag så kommer jag in och tar en öl eller 3! =)
//Niklas
Min svåger fyller dock 30 och har "tillställning" på eftermiddagen kvällen, men jag vet inte hur pass länge det blir.
Så jag kommer inte äta eller så, men hinner jag så kommer jag in och tar en öl eller 3! =)
//Niklas