42 020 läst · 300 svar
42k läst
300 svar
Stockholmare, mälardalingar och andra
När och var ska ni mötas?
Jag kommer "passera" sthlm under lördagen. Men jag måste i vilket fall avbryta en bit före 19.00, lite beroende på var vi befinner oss.
Det finns öht en viss osäkerhet om jag kan vara med, men skulle det funka kunde det vara trevligt att käka middag på något ställe.
Jag kommer "passera" sthlm under lördagen. Men jag måste i vilket fall avbryta en bit före 19.00, lite beroende på var vi befinner oss.
Det finns öht en viss osäkerhet om jag kan vara med, men skulle det funka kunde det vara trevligt att käka middag på något ställe.
Jag såg det.
Jag svarar här (så jag får fler inlägg, jag har ju så få ... ^^ )
Det dök plötsligt upp en sak till som jag måste göra under lördagen, så nu såg det plötsligt ganska tight ut. :|
Jag tror att det är bäst att ni planerar helt förutom mig.
Jag svarar här (så jag får fler inlägg, jag har ju så få ... ^^ )
Det dök plötsligt upp en sak till som jag måste göra under lördagen, så nu såg det plötsligt ganska tight ut. :|
Jag tror att det är bäst att ni planerar helt förutom mig.
Jag har förslag på ett annat ställe som heter Kafe Mix ligger till höger om dramaten i samma hus som musik museet korsningen sibyllegatan, väpnaregatan.
Framför allt har dom billig öl 39 kr för 1/2 l
Kan det vara något
Pär
Framför allt har dom billig öl 39 kr för 1/2 l
Kan det vara något
Pär
Tack för en mycket trevlig och givande kväll igår med Per, Alex, Christoffer och Martin!
Det blev inspektion av träborrar, dovetailjointmagi, bilder från möbelsnickaren Henning Forsmans verkstad på Julita Gård och HiFinörderi
Kan varmt rekomendera dessa träffar för andra intreserade!
edit:
Det var Frank Howath jag inte mindes namnet på igår.
Underbart bildspråk i hand videos.
http://www.youtube.com/user/urbanTrash
Det blev inspektion av träborrar, dovetailjointmagi, bilder från möbelsnickaren Henning Forsmans verkstad på Julita Gård och HiFinörderi
Kan varmt rekomendera dessa träffar för andra intreserade!
edit:
Det var Frank Howath jag inte mindes namnet på igår.
Underbart bildspråk i hand videos.
http://www.youtube.com/user/urbanTrash
Redigerat:
Så nu är det bestämt att det blir öl lör den 15 Mars. Jag jobbar nämligen då på skansen med min goda vän Alex.
Så ALLA är välkomna till ännu en oförglömlig kväll på stan med lite god mat och en och annan öl och massor av trevligt verktygs snack.
Vart ? kanske götgatsbacken eller där vi var senast Cafe Mix då ölen är billigare där och jag kan boka ett bord i ett av rummen så blir det mera avskilt så man hör vad alla säger utan att behöva överrösta en massa hög musik.
pär
Så ALLA är välkomna till ännu en oförglömlig kväll på stan med lite god mat och en och annan öl och massor av trevligt verktygs snack.
Vart ? kanske götgatsbacken eller där vi var senast Cafe Mix då ölen är billigare där och jag kan boka ett bord i ett av rummen så blir det mera avskilt så man hör vad alla säger utan att behöva överrösta en massa hög musik.
pär
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Fasen också, jag drar till Florida dagen efter, man kanske får ställa in resan?