42 111 läst · 300 svar
42k läst
300 svar
Stockholmare, mälardalingar och andra
Det var då fasiken om jag inte ska ta mig dit den här gången.
Uppar denna lite då det inte är så långt kvar
Hallå alla stockholmare och mälardalingar följ med och ta en pilsner eller valfri dryck och lite mat om man vill, och prata verktyg husbygge snickeri med mera. Och det förekommer faktiskt djupare diskussioner än så (vad nu för ämne som kan vara djupare än verktyg). Vi har alltid trevligt så det skulle vara kul om flera ville komma alla är hjärtligt välkomna. Den 15/3
Hallå alla stockholmare och mälardalingar följ med och ta en pilsner eller valfri dryck och lite mat om man vill, och prata verktyg husbygge snickeri med mera. Och det förekommer faktiskt djupare diskussioner än så (vad nu för ämne som kan vara djupare än verktyg). Vi har alltid trevligt så det skulle vara kul om flera ville komma alla är hjärtligt välkomna. Den 15/3
Jag kommer också.
Stället blir detsamma som senast Kafe Mix ligger till höger om dramaten i samma hus som musik museet korsningen sibyllegatan, väpnaregatan.
Får återkomma om tiden men runt 17 gissar jag och det är lördag kväll så vem vet när vi kommer hem.
Jag bokar bord i namnet Mälardalingar. Vi är uppe i 10 st om alla här som skrivit kommer. Vilket är super kul tycker jag.
Pär
Får återkomma om tiden men runt 17 gissar jag och det är lördag kväll så vem vet när vi kommer hem.
Jag bokar bord i namnet Mälardalingar. Vi är uppe i 10 st om alla här som skrivit kommer. Vilket är super kul tycker jag.
Pär
Nu har jag bokat ett rum som ligger direkt till vänster när man kommer in i lokalen. Och det finns tydligen bara 20 sittplatser där så om någon tvekar att komma så anmäl er nu.
OBS.. OBS.. OBS.. Det jobbar tydligen bara en kock den kvällen så om alla som vill ha mat förbeställer här så ser jag till att det kommer fram till Kafé mix så vi får in våran mat innan dom stänger 01.00.
Senast beställning för mat är Onsdagen 12/3 om man vill äta när vi andra äter.
Skall vi äta kl 19.00 ?
MENY http://cafemix.nu/?p=52
Pär
OBS.. OBS.. OBS.. Det jobbar tydligen bara en kock den kvällen så om alla som vill ha mat förbeställer här så ser jag till att det kommer fram till Kafé mix så vi får in våran mat innan dom stänger 01.00.
Senast beställning för mat är Onsdagen 12/3 om man vill äta när vi andra äter.
Skall vi äta kl 19.00 ?
MENY http://cafemix.nu/?p=52
Pär
Redigerat: