Vi kan ju inte ligga sömnlösa inatt och grubbla på hur fluidmasterns anslutning ser ut.

Mvh

Men håller inte ni rörisar med om att det är en lite klen planyta? Jag upptäckte ju inte ens den först. :wow:

Krilleman
Exakt inte kan vi ligga sömnlösa! (y) Tack för info Speke!

Och ja, det är allt lite väl liten plan yta enligt bild. Men det är absolut inget jag har reflekterat över personligen.

Speke & Lordi:

Varför tar vi oss inte till Stockholm och inför en rörmokar-hörna på en bordskant här och diskuterar ärendet:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...-stockholmare-malardalingar-och-andra-15.html

Tyvärr är jag bjuden på 30-års-baluns imorgon... Som om det vore en ursäkt?! ;)

Info är alltid trevligt att få! Sedan att prata vatette efter jobbet med likasinnade är trevligt det med, har en hel del mil upp till Stockholm. Sist jag var där och hälsade på en kompis och vi skulle på krogen så kom jag inte in för jag stod inte på gästlistan nästa ställe där jag var välkommen fick jag gå igenom en metall detektor för att få mig en grogg.

Tottomannen, återmonterar du med en frisk fiberpackning så brukar det vara tätt.

Mvh

Redigerat:
krilleman_215 skrev:
Tyvärr är jag bjuden på 30-års-baluns imorgon... Som om det vore en ursäkt?! ;)
Du hinner nyktra till, för det är inte förrän nästa lördag som mötet i Stockholm är :D

Nu sitter ventilen på plats i holken och tätt blev det!

Nu ska jag bara försöka låta bli att ränna och okynnes-spola, bara för att få se hur fint det fungerar! ;)

Så här såg förpackningen ut, Brittisk version:

IMAG0111.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Krilleman
Att man kan ta så fel på datumet! ;)

För ett pa vecor sen skylldes det på fradags-drickan... Jag skyller på trötthet och svårighet att få dom två hjärncellerna att samarbeta!

• Gilla
oceanis
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.