22 704 läst · 76 svar
23k läst
76 svar
Sparsam besiktningsman renoverar lanthandel i Husdrömmar
flaska eller tank i sverige är det mest folk med mat intresse och resturanger sommar stugor och husvagnar som har gas spisar idag men det är inte så ovanligt som visa trorC claym skrev:
min flaska är samma storlek som i en husvagn den håller 4 månader om man lagar mycket mat
Produkter som diskuteras: "andningsskydd"
Andningsskydd
Andningsskydd är viktiga för att skydda dig från skadliga partiklar, gaser och ångor när du utför olika arbeten. Vårt utbud inkluderar engångsandningsskydd, halvmasker och helmasker, samt filtrerande halvmasker med ventiler, alla utformade
Läs mer
Huset är 400 kvm om jag hörde rätt och med bara enkel isoleringsstandard. Med en stor luftvattenvärmepump kan det då handla om typ 20000 kWh/år för värme och varmvatten exkl hushålls-el om allt värms upp till 20 grader. Tur att det är i södra Skåne.
Redigerat:
Det framgår dessutom inte i programmet vem som gjort arbetet😉
Gäller mycket av arbetet som på några månader blev klart, men är inget negativt. Ser det som positivt att lägga ut arbete, om ekonomi finns, för att kunna bo/leva under drägliga förhållanden.
Gäller mycket av arbetet som på några månader blev klart, men är inget negativt. Ser det som positivt att lägga ut arbete, om ekonomi finns, för att kunna bo/leva under drägliga förhållanden.
Utifrån budgeten och slutnotan så var det nog en hel del eget arbete. Det oklara för mig är hur taket kunde ta sådan tid, där hade hon ju tagit in en firma…A AndersS skrev:
Jag tror inte att alla de ekonomiska siffror som nämns i programmen alltid stämmer, eller rättare sagt är ganska säker på det.L Liljeros skrev: