1 014 812 läst · 4 623 svar
1015k läst
4,6k svar
Skräckexempel på lastsurrning
Jag vet att Renault har tagit bort alla större bilar pga co2-skatten.R Rkarlsson skrev:Du ska ju inte titta på mellanklassen Men jo många är ganska små speciellt suvar.
Jag har sådant infällt takräcke med designade bågar. Men jag kan välja att sätta de på typ 4 platser. Det bör duga för de flesta =)
Men jag håller med dig. Jag gillar storkombi, för jag själv är ganska stor och jag sitter inte jättebra i mellankombis.
Toyota, hyundai, renault mm har tagit bort alla stora. Fattar inte varför egentligen. Alternativen blir ju bara de orimligt dyra bilarna kvar som volvo och vag, även peugeot är orimligt dyra för 508 idag.
Mötte ett intressant lass igår....Gallersläp med 5-6 meters jakttorn ståendes upponer, helt utan spännremmar. Helt instinktivt stannade jag tills ekipaget passerat då jag annars hade mött det i ett väggupp, det gungade betänkligt
Antar dock att gallergrindarna höll för jag har inte sett några brädor utefter vägen mot ÅVC som ligger några hundra meter längre bort.
Antar dock att gallergrindarna höll för jag har inte sett några brädor utefter vägen mot ÅVC som ligger några hundra meter längre bort.
Det finns fästen för det, kläms mellan dörröppning och taket,Immobil skrev:
https://www.takbox.se/butik/thule-f...-rapid-fotsats-for-bilar-utan-dropplist-.html