• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Jonas Persson
Porriga dubbelsängar med inbyggda nattduksbord, belysning och RADIO
Dubbelsäng med rött överkast och inbyggda nattduksbord med belysning och radio. Sängen är del av en komplett sängmöbel som marknadsförs till ett pris av 2985 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eleganta dubbelsängar med röd sänggavel, inbyggda nattduksbord, belysning och radio i mörkbetsad ek, dekorerade med mässing.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Porriga dubbelsängar med inbyggda nattduksbord, belysning och RADIO
[bild][bild]
...och vattensäng...
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
...och vattensäng...
Slängde våran vattensäng för bara ett eller två år sen, började läcka i svetsarna så då gav jag upp.
Absolut skönaste sängen jag legat i
 
  • Gilla
  • Älska
maria01 och 3 till
  • Laddar…
Jonas Persson
nino nino skrev:
Slängde våran vattensäng för bara ett eller två år sen, började läcka i svetsarna så då gav jag upp.
Absolut skönaste sängen jag legat i
Vi köpte ny blåsa föra bara två år sedan🙂
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Julius Bohem Julius Bohem skrev:
Det var uppe på Anders och Måns pod som ersatt "Så funkar det", det var tydligen en överetablering av balongflygare på 90-talet och det är en sak man oftast gör endast en gång, så tillslut fanns inget kundunderlag kvar och det blev konkurs för bolagen.
Alla ville flyga ballong över Stockholms innerstad. Det lär inte längre vara tillåtet, troligen pga Bromma flygfält.
Vi bodde vid Riddarfjärden i början av 90-talet då luften över stan kryllade av luftballonger undet ljumma sommarkvällar.
 
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Om jag minns rätt var det zonindelning och jag protesterade flera gånger vid stämpling. Skulle man åka t-bana från en förort till en annan ville de stämpla 3 kuponger. Fast start och stopp båda låg utanför city-zonen.

/Höghus
Jag var fattig teknologie studentus och åkte från universitetet till skärholmen. Den sura spärrdamen klagade när jag skulle tillbaka över att remsan bara hade två färska stämplar. Det syntes vilken zon stämpeln var ifrån. Men jag hade ju kunnat åkt taxi dit. Inga biljettkontrollörer fanns på den tiden. :)
 
nino nino skrev:
Absolut skönaste sängen jag legat i
Hur var den att sova i?
 
  • Haha
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Hade oxå en vattensäng för 10 talet år sedan. Kommer ihåg hur skönt det var att sova i den. Nog skönaste sängen hittills. Visste inte ens att såna fanns fortfarande
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
A ajn82 skrev:
Hur var den att sova i?
Dom formar sig ju efter kroppen, aldrig att man fick ont i nån höft eller axel som man kan få av för hård eller mjuk säng.
Våran var helt odämpad så skulle man upp på natten fick man smyga i så det inte vågade för mycket.
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Mikael_L
Kilrain Kilrain skrev:
[media]
Sabbade du inte tråden lite nu? 😮

Det var väl några enstaka 70-talsgrejer som smygit sig in, men stor igenkänning på allt. :)
 
A ajn82 skrev:
Hur var den att sova i?
man blev ju fanimig sjösjuk i en sån
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
C
jarlh jarlh skrev:
kom då att tänka på 70-talets överdrag till toalocket!
Fy ja, det var ju ofta även överdrag till själva ringen. Ofta i pastellfärgat skumgummistoppad galon eller liknande. Inte så fräscht...
Fick för mig att det var en grej redan på 50-talet(?)

Universal toalettöverdrag i plysch som är hudvänligt. Bilden visar en grå toalettlockssäte samt staplade lock i olika färger, inklusive lila, grått, rosa och gult.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Sabbade du inte tråden lite nu? 😮

Det var väl några enstaka 70-talsgrejer som smygit sig in, men stor igenkänning på allt. :)
Sorry, och dessutom får man ju lite whiplash av att kolla på videon. ”Den där grejen, just det, den måste man kolla...och den där, och den där...vänta, vilken var den där första grejen?”

Och musiken, ”Fan, den låten vill man ju lyssna på igen...och den där, och den där. Nej, den där är ännu bättre, men den där är ju minnen som..."

Det går så fort att man (eller åtminstone jag) blir helt bortkollrad. 🤪
 
hsd
S Saelen skrev:
man blev ju fanimig sjösjuk i en sån
Beror på om den är dämpad eller inte
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.