1 193 352 läst · 11 387 svar
1193k läst
11,4k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Jag har en såkallad dumtelefon och tänker fortsätta med det. Dels på grund av priset och dels för att undvika störningar när jag arbetar och dels för att jag är extremt obegåvad på knappologi så arbetsinsatsen för att lära mig använda en internettelefon skulle bli för stor i förhållande till den obetydliga nyttan.
Jag har låg stresströskel efter en grundlig utbränning men har inga planer på att bli psykfall eller bidragsproffs för det. Därför gäller det att leva så som huvudet tål.
Jag har låg stresströskel efter en grundlig utbränning men har inga planer på att bli psykfall eller bidragsproffs för det. Därför gäller det att leva så som huvudet tål.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 731 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 731 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 731 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 731 inlägg
Medlem
· Korpilombolo
· 3 390 inlägg
Alla ville flyga ballong över Stockholms innerstad. Det lär inte längre vara tillåtet, troligen pga Bromma flygfält.Julius Bohem skrev:
Vi bodde vid Riddarfjärden i början av 90-talet då luften över stan kryllade av luftballonger undet ljumma sommarkvällar.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 390 inlägg
Jag var fattig teknologie studentus och åkte från universitetet till skärholmen. Den sura spärrdamen klagade när jag skulle tillbaka över att remsan bara hade två färska stämplar. Det syntes vilken zon stämpeln var ifrån. Men jag hade ju kunnat åkt taxi dit. Inga biljettkontrollörer fanns på den tiden.Höghus skrev: