Satt och spela lite Playstation 5 här om kvällen och märkte att ena kontrollern lider av drift.

Kom jag tänka på denna härlighet som var byggd som en pansarvagn.

Gammal robust joystick, TAC-2, på vit bakgrund, referens till byggkvalitet jämfört med PlayStation kontroller.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Freerole och 8 till
  • Laddar…
Tror inte att du hade velat spela PS5-spel med en knapp, va?

Marike
Maxwells demon TotalControl skrev:
Satt och spela lite Playstation 5 här om kvällen och märkte att ena kontrollern lider av drift.

Kom jag tänka på denna härlighet som var byggd som en pansarvagn.

[bild]
Dem kommer man ihåg, gjorda för att kunna kastas i golvet när man förlorade. :D

• Haha
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
Lite enklare då den där har 8 microbrytare.

Mikael_L
Marike Marike skrev:
Poliser som jagade trimmade mopeder eller de som cyklade på trottoaren, har man glömt, om man inte varit med om det.:rolleyes:
Det hade jag typ glömt, men nu kommer jag ihåg vad orolig man var om man cyklade på trottoaren, eller skjutsade någon på pakethållaren, vred huvudet så det blev nackspärr för att kolla så ingen polis kom på en ... :crysmile:
Jag vågade aldrig trimma moppen heller. Jag tror jag drevade upp lite en gång på prov, men den gick ju inte snabbare ändå, utom i nedförsbacke, ty den blev ju för svag istället.

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det hade jag typ glömt, men nu kommer jag ihåg vad orolig man var om man cyklade på trottoaren, eller skjutsade någon på pakethållaren, vred huvudet så det blev nackspärr för att kolla så ingen polis kom på en ... :crysmile:
Jag vågade aldrig trimma moppen heller. Jag tror jag drevade upp lite en gång på prov, men den gick ju inte snabbare ändå, utom i nedförsbacke, ty den blev ju för svag istället.
Du kan bara dreva den efter du fått upp vridet på något sätt. Texa borra upp förgasare och cylinder. :) Annars blir det som du säger den behöver nedförsbacke och hemlängtan :)

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Du kan bara dreva den efter du fått upp vridet på något sätt. Texa borra upp förgasare och cylinder. :) Annars blir det som du säger den behöver nedförsbacke och hemlängtan :)
Hehe, ja det var vad jag upptäckte.
En tidig lektion i fysik och motorteknik ... :D

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Hehe, ja det var vad jag upptäckte.
En tidig lektion i fysik och motorteknik ... :D
Man kan ju iof få upp vridet genom att dreva den starkare, men i den där åldern tänker man mest på toppfart :)

• Gilla
kortis
  • Laddar…
Vem minns vad denna ikon kom från?

Gul pixelkonst av ett brevlådshus med flagga på vinröd bakgrund.

Var så många inlägg, men vem har glömt:
Samling av äldre serietidningar på ett bord.

• Gilla
TheGrayLady och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vem minns vad denna ikon kom från?

[bild]
Paperboy?

• Gilla
Porsibygg
  • Laddar…
Ingo-läsk. Grön var den.

FredrikR FredrikR skrev:
Paperboy?
Nope. Ledtråd "X-miljö".

M Member65 skrev:
Ingo-läsk. Grön var den.
Är ingo en förkortning av "inge god" tro? :crysmile: Grön läsk låter lite halväckligt men den kan ju så klart smaka bra...

Alfredo Alfredo skrev:
Är ingo en förkortning av "inge god" tro? :crysmile: Grön läsk låter lite halväckligt men den kan ju så klart smaka bra...
Världsmästaren Ingemar "Ingo" Johansson vet la du...

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.