1 211 944 läst · 11 590 svar
1212k läst
11,6k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Finns nog båda exemplen. Där jag jobbar kan vi t.ex. inte själva skicka ett felkommet ärende vidare till rätt grupp, pga GDPR. Så allt tar längre tid för både oss och kunden.P Pin skrev:
Jag sålde ett tag mobiler som extraknäck. Det var under wap-eran och man skulle alltid dema operatörens wap-portal för alla kunder. Jäkla skitsida. Slött var det också.Stefan H skrev:
Ja, ok, om man inte kunde partitionera disken stöddes inte diskar större n 32 MB.useless skrev:
Och datoranvändare som inte kunde partitionera sina diskar fanns det gott om, jag lovar.
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Dagens motsvarighet är väll gen4 nVME diskar, speciellt om man har mer än en m.2 disk. Nog många som inte kör sin gen4 nVME på full hastighetA andersmc skrev:
Fullmakter var ifyllda blanketter, som var insorterade i bokstavsordning i en pärm, på kontoförande bankkontor...AndersMalmgren skrev:
Så det var både mycket enklare, och mycket svårare.
Ville någon ta ut pengar, via en fullmakt, på ett annat kontor än kontoförande, så fick personalen ringa till kontoförande kontor, och "någon" gå och titta i pärmen, om det stämde att en fullmakt fanns.
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg