1 137 525 läst · 11 051 svar
1138k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Jag har glömt bort att inläggen om poliser och deras vapen har funnits i tråden.
Nåt jag inte har glömt, men saknar är alla roliga barncyklar som fanns när jag var liten. Det var choppers, långa limpor, växelspak nära pungen, etc. Nu verkar det bara vara mountanbikes av olika sorter.
Nåt jag inte har glömt, men saknar är alla roliga barncyklar som fanns när jag var liten. Det var choppers, långa limpor, växelspak nära pungen, etc. Nu verkar det bara vara mountanbikes av olika sorter.
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Jag hade helt förträngt de konstiga cyklarna.
Min pappa envisades med att vi skulle ha minicykel han och jag. Ingen annan hade det och jag tyckte det var pest.
Min pappa envisades med att vi skulle ha minicykel han och jag. Ingen annan hade det och jag tyckte det var pest.
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Sjukt mycket bättre idag. Finns vuxencyklar i barnstorlek. Min åttaåring kör denna
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Hittade en qbasic-kompilator för windows 10, kompilerar det till native maskinkod. Då min gamla 80/90-tals kod kör så fort den får mao tar upp en hel kärna så gick det lite för snabbt på min AMD 5950x . Fick lägga in vsync för att den inte skulle ta en hel kärna av datorn samt räkna ut deltatiden mellan frames och använda detta så att saker rör sig lika fort oberoende av hastigheten det exekverasAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Åh en kompis hade en sån och jag tyckte det var ashäftig med 3 växlar. Men en annan äldre kompis förklarade att den var kass med sitt lilla framhjul och höga styre. Men framförallt att man krossade kulorna mot växelspaken.useless skrev:
Visst var det DBS?