1 152 247 läst · 11 125 svar
1152k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Jag kör sådan där liten LED-lampa man klämmer fast på styret. lyser upp nada, räcker länge, väger inget och man slipper bli stoppad av tjurig polis
Hur intressant det än är att lära känna er nuvarande vardag, så kan vi väl föröka minnas saker äldre än förra veckan.
Själv kom jag just på att jag inte sett de där pridefärgade diskborstskorvarna man kunde ha runt cykelnaven på väldigt många år. Borde kanske föröka hitta och aptera innan nästa lopp jag kör.
Själv kom jag just på att jag inte sett de där pridefärgade diskborstskorvarna man kunde ha runt cykelnaven på väldigt många år. Borde kanske föröka hitta och aptera innan nästa lopp jag kör.
Något liknande hade jag när jag var liten.useless skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Honda körde jag 125 CC förgasare på och uppborrad 80cc cylinder. Den gick som ett spjut samma topphastighet upp som ned med eller utan skjuts. Motorn var skit, hela växellådan föll ihop när man sära på motorblocket, helvete att Mecka i. DT var mycket mer genomtänkt.nino skrev:
Den var inte lika hårt trimmad.
Jag åkte Suzuki som 15-åring. En '78 K50 med Buffalostyre.
Lätt trimmad, med portad trekanalscylinder och andra drev gjorde den ca 50 knyck, vilket räckte för att man skulle bli skitnödig när man såg en polisbil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lätt trimmad, med portad trekanalscylinder och andra drev gjorde den ca 50 knyck, vilket räckte för att man skulle bli skitnödig när man såg en polisbil.
Åh. Mt5 hade jag med. Dock denna färgsättningen. För jävla dumt egentligen att man gjorde av med den då de är svindyra idag ju. Samma med cresent kompakt. Sån hade jag med.AndersMalmgren skrev: