Nä, blir inte särskilt synligt, toalettstolen ska står bredvid, hade det här hemma, ska byta det sen.Rickard. skrev:
Ja i sista sekunden så kom jag på att sätta i backventilen, haha 😂
Det var bra men jag TROR du behöver två i denna installation, en i varje inlopp. Risken jag ser är att du får kallvatten bakvägen in när du spolar uppe till vänster, det är i alla fall ett problem jag fått tidigare i en liknande installation trots att blandningsventilen var 15m bort från tappstället. Jag är inte säker så du kan ju testa och märker du problem så kan du minnas detta.J Julius_99 skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för tipset🙂 kanske lika bra o sätta i en nu direkt innan toalettstolen kommer på plats,Rickard. skrev:
Det var bra men jag TROR du behöver två i denna installation, en i varje inlopp. Risken jag ser är att du får kallvatten bakvägen in när du spolar uppe till vänster, det är i alla fall ett problem jag fått tidigare i en liknande installation trots att blandningsventilen var 15m bort från tappstället. Jag är inte säker så du kan ju testa och märker du problem så kan du minnas detta.
[bild]
Lite svårare och komma till sen.
Klicka här för att svara