368 845 läst · 1 562 svar
369k läst
1,6k svar
Projekt: Terrasspool
Hej! Vi funderar på att köpa en terasspool Pasific. Bor i Ystad.S Sushi skrev:
Finns det möjlighet att få kika på er?
Vad kostar det i runda slängar i månaden att ha igång den?
Maila gärna mig. andre.melker@gmail.com
Hej alla igen! Hur gör ni på vintern om ni inte tänker bada under en tid? Drog ner värmen nu för första gången till 15c istället för 35c. Känns dumt att hålla den värmen, när jag vet att det inte blir bad på någon vecka nu.
Tänker nog även ringa svenska badtunnor, för höra deras input i det hela! Hittar inget givande direkt på deras hemsida tyvärr
Tänker nog även ringa svenska badtunnor, för höra deras input i det hela! Hittar inget givande direkt på deras hemsida tyvärr
Jag kör 40°C hela tiden (varje natt, samt under bad), men vi badar minst en gång i veckan.Malnes skrev:Hej alla igen! Hur gör ni på vintern om ni inte tänker bada under en tid? Drog ner värmen nu för första gången till 15c istället för 35c. Känns dumt att hålla den värmen, när jag vet att det inte blir bad på någon vecka nu.
Jag har en separat tråd om det, men jag är på gång att bygga så att jag lagrar varmvattnet i garaget mellan baden för att minska värmeläckaget.