753 253 läst · 1 883 svar
753k läst
1,9k svar
Projekt källare
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 389 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 389 inlägg
Typ så. Eller något som går på TV alls. Lyckligt ointresserad av alla former av sportboll också.
Barnen är på landet med frun, jag jobbar natt denna helg så jag hade klivit av jour igår och går på idag igen.
Som tur är kräver grus- och lerskyfflande väldigt begränsat med högre kognitiva funktioner, det är därför det passar så bra post jour.
Barnen är på landet med frun, jag jobbar natt denna helg så jag hade klivit av jour igår och går på idag igen.
Som tur är kräver grus- och lerskyfflande väldigt begränsat med högre kognitiva funktioner, det är därför det passar så bra post jour.
Verktygstokig
· Halland
· 7 617 inlägg
Berget är omskuret!tommib skrev:[bild]
Nu ser man i alla fall att det händer något.
[bild]
Bara platån där stegen står kvar nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra där, det blir ganska krångligt att ställa stegen på ojämn spräcksten och det blir också krångligt att bygga en plattform istället för leran/gruset/stenarna som är där nu.
[bild]
Har spräckt lite här också. Det syns knappt. Berget är väldigt svårspräckt trots att jag borrar tätt och laddar ordentligt. Får se om jag byter taktik eller om jag bara borrar fler hål.
Det kanske slutar med att jag byter fokus lite och jobbar på lucklyften mer framöver så att det går enklare att komma ner från andra hållet. Då gör det inte så mycket att stegen här försvinner.
Verktygstokig
· Halland
· 7 617 inlägg