19 640 läst · 197 svar
20k läst
197 svar
Per Bolund: ”Det första jag gjorde var att slänga ut oljepannan och byta till pelletspanna”
Renoveringsnovis
· Vassbacken Västra Götaland
· 523 inlägg
Funderat över att många är ensamma i sitt hus, inte tjänar 37 k, och därmed med räkningarna? Visst, jag klarar mig ännu, då både räntor och el är bundna till i mars ,men sedan kommer det inte att se ut så kan jag tro. Många har inte dessa förutsättningar. Medelvärdet räknas ju på alla i Sverige, alltså räknas de som har en lön på över 100 000 i månaden minst, då dras så klart medelvärdet upp.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 423 inlägg
Fast 25k som nämndes ovan är fortfarande en minoritet. Både om man jämför snittlön och medianlönNancy Biäng skrev:Funderat över att många är ensamma i sitt hus, inte tjänar 37 k, och därmed med räkningarna? Visst, jag klarar mig ännu, då både räntor och el är bundna till i mars ,men sedan kommer det inte att se ut så kan jag tro. Många har inte dessa förutsättningar. Medelvärdet räknas ju på alla i Sverige, alltså räknas de som har en lön på över 100 000 i månaden minst, då dras så klart medelvärdet upp.
Liknande trådar
-
Knäpper i huset när det regnar?
Övrigt husrelaterat -
Experiment off grid - gick det att skippa sladden?
Artikelkommentarer -
Hjälper det att byta frontsensorn på Worx Landroid, när det står upplyft?
Teknik -
Hur täpper vi till detta korrekt/hur ser det ut?
Tak & Vind -
Nyinstallation av badrumsfläkt. Behövs strömbrytare eller ska det vara permanentkopplad el?
Ventilation