Slås det ihop då eller? Att skuldsatta gifta homosexuella män med aktivt sexliv ska betala 6% extra låter lite fientligt och kanske kontraproduktivt givet deras skuldsättning. Ser du dessa inkomster som särskilt öronmärkta till något speciellt i budgeten?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Slås det ihop då eller? Att skuldsatta gifta homosexuella män med aktivt sexliv ska betala 6% extra låter lite fientligt och kanske kontraproduktivt givet deras skuldsättning. Ser du dessa inkomster som särskilt öronmärkta till något speciellt i budgeten?
Det är väl klart dom ska betala mera skatt när dom inte kan producera nya skattebetalare

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Ser du dessa inkomster som särskilt öronmärkta till något speciellt i budgeten?
Japp, jag och min polare Anders B, och han den där Kent-va-han-nu-heter har bestämt att några av husägarna som har 10-miljonersvillor i Ståkkhålm ska få en alldeles egen gångbro över cykelvägen. (De där memil-snubbarna är helt livsfarliga, jag tror de bedriver aktiv skyddsjakt på stackars Tesla-ägare!) Gert Wingårdh ska rita bron, så du fattar ju att det kostar kulor!

Har ni slut på argument nu va?
Sluta ta det jag skriver bokstavligt.

Tråden kan stängas, bara jag hittar hur jag gör.

FredrikR FredrikR skrev:
Har ni slut på argument nu va?
Sluta ta det jag skriver bokstavligt.

Tråden kan stängas, bara jag hittar hur jag gör.
Hur stänger man tråden till plejden❓

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Med app, så klart!?

N Niq skrev:
På samma sätt som man stänger andra trådar.

Tänger med rött och gult handtag, märket Knipex, används för att klippa tråd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
fribygg och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Med app, så klart!?
App, app, app. Fel svar!

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Jag har fått mycket kondens på fönsterna i mitt nyinköpta hus. Eftersom säljaren tjatade om att jag har undersökningsplikt så jag gjorde en undersökning.

Jag hade vatten i knäna. Är det ett dolt fel? Gick till en allmän läkare, tror ni att jag hade fått bättre svar om jag hade gått till en privat läkare istället?

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
App, app, app. Fel svar!
Döljer eller följer menar jag

FredrikR FredrikR skrev:
Med app, så klart!?
Ja allt ska ju göras med app nuförtiden

it-snubben it-snubben skrev:
Jag har fått mycket kondens på fönsterna i mitt nyinköpta hus. Eftersom säljaren tjatade om att jag har undersökningsplikt så jag gjorde en undersökning.

Jag hade vatten i knäna. Är det ett dolt fel? Gick till en allmän läkare, tror ni att jag hade fått bättre svar om jag hade gått till en privat läkare istället?
Tänd en brasa i eldstaden så blir det mindre kondens i den

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R

Ingen fara bara öppna fönstrerna så vädras det ut, här finnns inga problem bara lösningar..

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Tänd en brasa i eldstaden så blir det mindre kondens i den
Även fast det inte är i eldstaden jag har kondens?

Även fast det inte är i eldstaden jag har kondens?
Nej nu verkar den ju flyttat sig till knäna...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.