420 758 läst · 12 941 svar
421k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Slås det ihop då eller? Att skuldsatta gifta homosexuella män med aktivt sexliv ska betala 6% extra låter lite fientligt och kanske kontraproduktivt givet deras skuldsättning. Ser du dessa inkomster som särskilt öronmärkta till något speciellt i budgeten?
Det är väl klart dom ska betala mera skatt när dom inte kan producera nya skattebetalareT TypRätt skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 981 inlägg
Japp, jag och min polare Anders B, och han den där Kent-va-han-nu-heter har bestämt att några av husägarna som har 10-miljonersvillor i Ståkkhålm ska få en alldeles egen gångbro över cykelvägen. (De där memil-snubbarna är helt livsfarliga, jag tror de bedriver aktiv skyddsjakt på stackars Tesla-ägare!) Gert Wingårdh ska rita bron, så du fattar ju att det kostar kulor!T TypRätt skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg
Jag har fått mycket kondens på fönsterna i mitt nyinköpta hus. Eftersom säljaren tjatade om att jag har undersökningsplikt så jag gjorde en undersökning.
Jag hade vatten i knäna. Är det ett dolt fel? Gick till en allmän läkare, tror ni att jag hade fått bättre svar om jag hade gått till en privat läkare istället?
Jag hade vatten i knäna. Är det ett dolt fel? Gick till en allmän läkare, tror ni att jag hade fått bättre svar om jag hade gått till en privat läkare istället?
Tänd en brasa i eldstaden så blir det mindre kondens i denit-snubben skrev:Jag har fått mycket kondens på fönsterna i mitt nyinköpta hus. Eftersom säljaren tjatade om att jag har undersökningsplikt så jag gjorde en undersökning.
Ingen fara bara öppna fönstrerna så vädras det ut, här finnns inga problem bara lösningar..it-snubben skrev:Jag har fått mycket kondens på fönsterna i mitt nyinköpta hus. Eftersom säljaren tjatade om att jag har undersökningsplikt så jag gjorde en undersökning.
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg