R
Alfredo Alfredo skrev:
Anmält!!! Den typen av extremt grova personangrepp accepteras inte. Du ska bannas! Bannas! Bannas!
Anmält? Vart har jag sagt det?
Som vanligt så går du ban bannandes bannanas😉
Är det du som har plejat Freddan?

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Anmält!!! Den typen av extremt grova personangrepp accepteras inte. Du ska bannas! Bannas! Bannas!
Ja banna plejd

• Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har köpt ett hus som jag tror är infekterat med Plejd. Kan man få bort detta med ozon följt av spärrmålning, en vanlig motorkap, truppmina 12 eller behöver man rejälare åtgärder? Snabba svar tack! Jag är rädd infektionen sprider sig.

PS. Jag vet att benämningen truppmina 12 inte är riktigt PK numera men det nya namnet är så d-a bögigt.
Här är lösningen
En scen från en film med texten "Look, Atreyu. The Nothing." i ett stormigt landskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hehe, skämtare där, har du kollat aktiekursen?
Går inte alls så bra för Trump
Graf som visar fallande aktiekurs för Trump Media & Technology Group under senaste veckan, med en nedgång på 18,58 procent.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
  • Laddar…
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Funkar det här med banning i praktiken? Kan ju inte vara svårare än att regga ett nytt konto?
Menar du att komma i Retur, typ?

• Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Funkar det här med banning i praktiken? Kan ju inte vara svårare än att regga ett nytt konto?
Jag förespråkar 1% skatt på nyregistrerade konton! Och 1% extraskatt på Donald Trumps aktier! Det är för allas bästa! Åtminstone mitt. Och jag är viktigast. För mig!

• Älska
  • Gilla
Den ofrivillige klåparen och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag förespråkar 1% skatt på nyregistrerade konton! Och 1% extraskatt på Donald Trumps aktier! Det är för allas bästa! Åtminstone mitt. Och jag är viktigast. För mig!
1% var det inte 0,5% Riskbanken sänkte?

FredrikR FredrikR skrev:
1% var det inte 0,5% Riskbanken sänkte?
Nu ska du inte blanda bort korten här! Du har säkert ett nytt konto själv! Eller Plejd! Eller är du en sån där hyrestorsk som gick miste om chansen att köpa en 10-miljonersvilla i Ståkkhålm?
1% skatt på din hyreslägenhet också! Pang!

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Klart det funkar. Din telefon låses tills du bättrat dig
Du verkar ha erfarenhet🤔

R
Nu är det för mycket bannande, plejande demokrater och moderater hit o dit!
Ernst säger kärlek åt alla och er som inte vet vad det är så finns familjeliv! Om nu ni inte har blivit bannade pga. Obscena inviter..

• Man som ler i studiobelysning med texten "Så håller du kärleken vid liv" och "Ernst Kirchsteigers uppmaning till svenska män".
    Skapa konto
  • Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Du verkar ha erfarenhet🤔
Av vadå❓

R
N Niq skrev:
Av vadå❓
Av att vara bannad!

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Alla är så egoistiska och tänker bara på sig själva det är bara jag som tänker på mig.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Av att vara bannad!
Från plejd❓

R
N Niq skrev:
Från plejd❓
Forumdiskussion där "Den ofrivillige klåparen" frågar om banning fungerar i praktiken. "Niq" svarar att telefonen låses tills användaren bättrat sig.
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.