SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nu ska du inte blanda bort korten här! Du har säkert ett nytt konto själv! Eller Plejd! Eller är du en sån där hyrestorsk som gick miste om chansen att köpa en 10-miljonersvilla i Ståkkhålm?
1% skatt på din hyreslägenhet också! Pang!
Hur håller jag bäst ordning på mina kort❓Jag brukar sortera dom i färg med det där svarta Amex kortet underst.

R Rejäl skrev:
[bild]
Ok du menar så. Vem tror du det är som låser telefonen❓

R
N Niq skrev:
Ok du menar så. Vem tror du det är som låser telefonen❓
Vet inte då jag ännu inte vart bannad, du får berätta av din erfarenhet?

Borde man inte kunna köpa försåtminering på tub? Då är det bara att ta bort locket för brytaren dra några strängar kring plejdpucken och när ägaren pillar på appen smäller det. Multifunktionell, vill man ha det som skydd mot yttre agenter smetar man så det enbart smäller när man tänder med knappen o själv använder man app. Omvänt om man själv är agent, smeta så det smäller när någon trycker på knappen så man vet att de är på plats. Vill man ha mer aktivt utförande smeta för app och hacka uppkopplingen o smäll av via app när offret passerar dosan (kräver någon form av övervakning). Tror ni Mossad säljer denna? Eller måste man köpa via sin elektriker?

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vet inte då jag ännu inte vart bannad, du får berätta av din erfarenhet?
Plejd sa att jag inte fick deras produkter.

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Plejd sa att jag inte fick deras produkter.
Jag förstår det är någ lika bra det!

N Niq skrev:
Hur håller jag bäst ordning på mina kort❓Jag brukar sortera dom i färg med det där svarta Amex kortet underst.
Det svarta Amex-kortet du pratar om, är det ett kontokort man får när man skaffar nytt konto på Byggahus? Frågar åt en kompis.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Det svarta Amex-kortet du pratar om, är det ett kontokort man får när man skaffar nytt konto på Byggahus? Frågar åt en kompis.
Nej det ekonomiska svarta (hålet) får man när man gifter sig. Men man brukar dock få gratulationskort.

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Nej det ekonomiska svarta (hålet) får man när man gifter sig. Men man brukar dock få gratulationskort.
Tips från coachen: Nästa gång du gifter dig, gift dig inte med en man! Har du kollat hur stor andelen män är bland de skuldsatta hos Kronofogden? Shit...

Fråga: Stod det Amex på gratulationskorten?

• Gilla
  • Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
R
T TypRätt skrev:
Är det 2:an du menar? Frågar åt en kompis!

Ja fyll bara i ditt medlemsnummer när du skickar in ansökan till Amex.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Är det 2:an du menar? Frågar åt en kompis!
Du får nog nöja dig med det om du följer @SågspånPappspikEternits råd och gifter dig med en man.

T TypRätt skrev:
Du får nog nöja dig med det om du följer @SågspånPappspikEternits råd och gifter dig med en man.
Nej, rådet var att inte gifta sig med en man nästa gång!

Men förresten, där sa du något! Idé! 1% skatt på gifta män! 2% skatt på män som är hos Kronofogden! 3% skatt på de som tar den i 2:an!

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
R
Nej, rådet var att inte gifta sig med en man nästa gång!

Men förresten, där sa du något! Idé! 1% skatt på gifta män! 2% skatt på män som är hos Kronofogden! 3% skatt på de som tar den i 2:an!
Men du är väl medveten om att kvinnor får den högsta skatten i så fall, men det kanske är väl värt njutningsmässigt?
Eller kör du efter mottot smakar det så kostar det?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
T TypRätt skrev:
Tyvärr inte intresserad!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.