416 550 läst · 12 846 svar
417k läst
12,8k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
TRPM 12 är det rättaAlfredo skrev:Jag har köpt ett hus som jag tror är infekterat med Plejd. Kan man få bort detta med ozon följt av spärrmålning, en vanlig motorkap, truppmina 12 eller behöver man rejälare åtgärder? Snabba svar tack! Jag är rädd infektionen sprider sig.
PS. Jag vet att benämningen truppmina 12 inte är riktigt PK numera men det nya namnet är så d-a bögigt.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 606 inlägg
Men vi säger inte invandrar-tv längre va?
Frågar åt en kompis från 1900-talet.
Frågar åt en kompis från 1900-talet.
Jag tycker du ska röka ut plejdarna zigbee eller spärrmåla med blymönja, men aluminiumfolie är miljövänligare.Alfredo skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 956 inlägg
När jag blir finansminister ska jag införa en fastighetsskatt på 1%! 2% på hus och lägenheter där det finns Plejd! 3% på hus och fulombyggda industrilokaler där man kan se invandrar-TV! Det är det enda sättet som fungerar för att lösa mina, förlåt våra samhällsproblem!!! (Och tro inte att du kan tjuvkoppla Plejd till fibern för att kunna se invandrar-TV utan parabol, så lättlurade är vi inte! Vi, det är jag och Anders Borg. Och nån Kent-nånting...inte Clark Kent, va, det är ju Stålmannen...a, skitsamma.)Alfredo skrev:Jag har köpt ett hus som jag tror är infekterat med Plejd. Kan man få bort detta med ozon följt av spärrmålning, en vanlig motorkap, truppmina 12 eller behöver man rejälare åtgärder? Snabba svar tack! Jag är rädd infektionen sprider sig.
PS. Jag vet att benämningen truppmina 12 inte är riktigt PK numera men det nya namnet är så d-a bögigt.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 956 inlägg
Don´t drink and drive - just smoke and fly.
Som det heter.
Som det heter.
Grova anklagelser, när kommer moderaten?SågspånPappspikEternit skrev:När jag blir finansminister ska jag införa en fastighetsskatt på 1%! 2% på hus och lägenheter där det finns Plejd! 3% på hus och fulombyggda industrilokaler där man kan se invandrar-TV! Det är det enda sättet som fungerar för att lösa mina, förlåt våra samhällsproblem!!! (Och tro inte att du kan tjuvkoppla Plejd till fibern för att kunna se invandrar-TV utan parabol, så lättlurade är vi inte! Vi, det är jag och Anders Borg. Och nån Kent-nånting...inte Clark Kent, va, det är ju Stålmannen...a, skitsamma.)
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 956 inlägg
Vadå, Anders Borg är ju moderat? Och han tycker att mitt förslag är jätte-jättebra, det var faktiskt han som kom med det från första början! Sen har jag iofs lagt till lite själv...det där med invandrar-TV tyckte jag lät bra, man måste ju tilltala breda grupper, liksom!FredrikR skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 956 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 606 inlägg
Det räcker inte. Plejd kan uppdatera eller nedgradera puckona remote. Precis som Sonys. Dead man walkman. I värsta fall har mossad integrerat truppminan i plejden.Alfredo skrev:Jag har köpt ett hus som jag tror är infekterat med Plejd. Kan man få bort detta med ozon följt av spärrmålning, en vanlig motorkap, truppmina 12 eller behöver man rejälare åtgärder? Snabba svar tack! Jag är rädd infektionen sprider sig.
Du ska inte skämmas att vara bögig, det är normalt och naturligt.