R
FredrikR FredrikR skrev:
Finns Safari fortfarande?
Jag använder Chrome nu för tiden.
Japp den finns det är bara vänstervridna miljöpartister som använder Google enligt en viss medlen som inte har koll🤔

R
Alfredo Alfredo skrev:
Kan du se lejon med den numera?
Ja det är riktiga katter inte dom dära små hårtussarna du har..

• En mäktig lejonhane med tjock man ser stolt ut.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Var är Düsseldorf när man behöver honom?

R
Vad behöver du Hen till?

S Saelen skrev:
Var är Düsseldorf när man behöver honom?
Jag tror @Düsseldorff försöker komma ikapp med mängden långburk efter hans umgänge med grannen.

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Läste i en annan tråd att man skulle klaga på sin partner så nu är det dags. Min partner kan vara väldigt jobbig. Behöver ofta underhållas på något sätt. Man behöver klappa om och tala vänligt. Ibland behöver min partner en rejäl smäll för att uppföra sig. Min partner behöver också fyllas på med dyra vätskor ganska ofta och vill också bli tvättad och putsad. Här är en bild på min partner
Gul åkgräsklippare av märket Partner med svart säte och klippaggregat på gräsmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Läste i en annan tråd att man skulle klaga på sin partner så nu är det dags. Min partner kan vara väldigt jobbig. Behöver ofta underhållas på något sätt. Man behöver klappa om och tala vänligt. Ibland behöver min partner en rejäl smäll för att uppföra sig. Min partner behöver också fyllas på med dyra vätskor ganska ofta och vill också bli tvättad och putsad. Här är en bild på min partner
[bild]
Hon ser väl gul och ovårdad ut ger du inte henne någon kärlek?

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Hon ser väl gul och ovårdad ut ger du inte henne någon kärlek?
Hon får ju dyr dricka ofta

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Hon får ju dyr dricka ofta
Du behöver öka omvårdnaden x2 för varje levnadsår som den lever😉
Du fyller väl bara på bakifrån hoppas jag..

Redigerat:
R Rejäl skrev:
Du behöver öka omvårdnaden x2 för varje levnadsår som den lever😉
Du fyller väl bara på bakifrån hoppas jag..
Varför bakifrån där finns ju ingen tank eller motor?

• Wow
Rejäl
  • Laddar…
Jag har köpt ett hus som jag tror är infekterat med Plejd. Kan man få bort detta med ozon följt av spärrmålning, en vanlig motorkap, truppmina 12 eller behöver man rejälare åtgärder? Snabba svar tack! Jag är rädd infektionen sprider sig.

PS. Jag vet att benämningen truppmina 12 inte är riktigt PK numera men det nya namnet är så d-a bögigt.

• Gilla
  • Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har köpt ett hus som jag tror är infekterat med Plejd. Kan man få bort detta med ozon följt av spärrmålning, en vanlig motorkap, truppmina 12 eller behöver man rejälare åtgärder? Snabba svar tack! Jag är rädd infektionen sprider sig.

PS. Jag vet att benämningen truppmina 12 inte är riktigt PK numera men det nya namnet är så d-a bögigt.
Har du råkat ut för Trump-feber?

R Rejäl skrev:
Har du råkat ut för Trump-feber?
Nej det här är riktigt illa!

R
Alfredo Alfredo skrev:
Nej det här är riktigt illa!
Ja vet har sett dig läsa Trump trådarna utan att kommentera så du är tagen?

Alfredo Alfredo skrev:

Hehe, skämtare där, har du kollat aktiekursen?

• Wow
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.